Even voorstellen
Even voorstellen
Goedendag, mijn Naam is Joop en heb sinds kort een Mio Discover Pal van mijn vrouw cadeau gekregen. Een mooi apparaat wat prima werkt. Alleen kan ik er nog niet achter komen hoe ik ritten uit de Mio kan verwijderen. Je kan met de USB kabel alleen maar de ingebouwde accu opladen. Maar aansluiten op de computer gaat niet want dan word de Mio niet herkend. Alle ritten erop zetten gaat via Wifi. Maar als eerdaags mijn geheugen vol zit wil ik er wel wat ritten vanaf kunnen halen. En dat lukt mij niet. Wie kan mij helpen?
Re: Even voorstellen
Beste, ik heb sinds een jaar of 2 een Discover Pal in gebruik en ik kom er vandaag achter dat alle ritten die er opstaan niet kunnen gewist worden. Ik lees hier dat jij hetzelfde probleem ervaart. Heb je intussen een oplossing gevonden?
Je moet geen grond bezitten om een boer te zijn !!
Zumo XT2
Zumo XT2
-
Re: Even voorstellen
Hallo Joop! Als de Mio via wifi ritten synchroniseert, kun je meestal ritten ook via de app beheren en verwijderen. Als je deze app op je smartphone hebt, probeer daar eens de ritten te verwijderen. Als dat niet werkt, zou het kunnen helpen om te kijken of er een specifieke software voor jouw model beschikbaar is op de Mio-website.