Even voorstellen.......

Nieuw op dit forum? Laat weten wie je bent en wat je met je GPS doet! En lees wat anderen ermee doen!
rijmans

Even voorstellen.......

Bericht door rijmans »

Hallo,

Mijn naam is Michiel, alias 'rijmans' en ik rij op een BMW R1200GS uit 2005 en navigeer met een Garmin Zumo XT2.

Ik ben 53 en rij nu 10 jaar motor waaronder ook 4 jaar beroepsmatig als motorrijinstructeur.
Lesgeven doe ik nu niet meer en ben nu werkzaam in de ICT.

Ondanks een bovengemiddelde richtingsgevoel, oriëntatie vermogen en geheugen is -ook voor mij- goede navigatie onontbeerlijk.
Mijn eerste navigatie was de Zumo 350LM en na 10 jaar heb ik deze ingewisseld voor een Zumo XT2..... wat een upgrade!

Hobbymatig maak ik graag de meest mooie routes in Basecamp en sinds kort ook in MyRouteApp. Hoewel ik dacht Basecamp uitstekend te beheersen merk ik dat de XT2 een andere manier van denken en handelen vraagt. Zeker nu BC wordt uit gefaseerd en wordt vervangen door webbased tools, zie daar de Tread app.

Uiteraard heb ik mijn verdiept en ingelezen maar persoonlijk vind ik de workaround voor het maken en importeren van routes omslachtig geworden en niet gebruiksvriendelijk. Dit is de reden om mijn aan te melden bij dit forum om kennis te vergaren, - te delen en eventueel ook routes uit te wisselen.
BMW R1200GS ('05), Garmin XT2

Plaats reactie

Terug naar “Forum-leden stellen zich voor”