Ik gebruik sinds een jaar of vier een Zumo XT met een Sena SF2 Intercom.
Sinds enkele weken kan ik de Zumo nog koppelen met de telefoon (Samsung A53), ik kan alle media (zoals muziek) nog gebruiken, maar telefoneren lukt niet meer. Als ik iemand wil bellen komt de boodschap dat ik een telefoon moet koppelen. In de instellingen zie ik dat de telefoon gekoppeld is, maar er staat geen “vinkje” achter gebruik om te bellen. Zet ik dat vinkje er wel dan verdwijnt dat onmiddellijk weer. Ik kan het dus niet activeren. Als ik een oproep krijg, zie ik die ook niet verschijnen op de Zumo.
In heb via mijn telefoon alle mogelijke machtigingen nagekeken, maar kan niets vinden wat het zou tegenhouden.
Iemand hier enige tips om te proberen?
Steven
Koppeling voor telefoongesprekken
Re: Koppeling voor telefoongesprekken
Bij dit soort 'rare' meldingen is het vaak verstandig alle koppelingen te wissen, dus alle toestellen wissen in bluetooth en app op de gsm en dan alles opnieuw in te stellen en te koppelen.
Zumo XT2 op FJR1300AS (motor), Edge 1050 op Levo FSR(atb), Pegasus Evo (e-bike) en voor wandelen en Nuvi 3598LMTD voor auto.
Bedankt voor de tip. Ik zoek even of ik ergens mijn geduld kan vinden en dan probeer ik het eens!
- Frank
- WayPoint relatie
De telefoon een keer helemaal uitzetten en dan weer aanzetten wil ook wel eens helpen....
Groeten,
Frank
BMW F800GT/Zumo XT/GPSmap 62s/ Edge 830/VivoActive 3/Venu SQ
Frank
BMW F800GT/Zumo XT/GPSmap 62s/ Edge 830/VivoActive 3/Venu SQ