Garmin Connect laat niet meer alle koersen zien

Dit gedeelte is bedoeld voor ondersteuning bij het gebruik van software en kaarten.
In 'Algemeen - Software' alleen vragen plaatsen die niet in een van de andere subforums passen!
Plaats reactie
Ranger1
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 62
Lid geworden op: 13 jun 2009 16:54
Locatie: Drachten

Garmin Connect laat niet meer alle koersen zien

Bericht door Ranger1 »

Garmin Connect op de win 11 pc laat niet meer alle geïmporteerde koersen zien, wel op de mobiel. Ik moet de filters resetten of de kaart weergave opnieuw in. Deze opmerking staat onder het vak waarin de koersen staan. Als ik een gpx route importeer zie ik hen dus niet terug in dat vak.
Hoe kan ik ze weer zichtbaar krijgen?

Gebruikersavatar
JaVaWa
WayPoint GPS specialist
WayPoint GPS specialist
Berichten: 18766
Lid geworden op: 11 feb 2008 23:46
Locatie: Traiectum
Contacteer:

Re: Garmin Connect laat niet meer alle koersen zien

Bericht door JaVaWa »

Ziet het eruit zoals hieronder? Klik dan op "Filters resetten".

Scherm­afbeelding 2025-03-11 om 14.11.13.png
Scherm­afbeelding 2025-03-11 om 14.11.13.png (33.83 KiB) 82 keer bekeken
Kijk op https://www.javawa.nl voor GPS-gerelateerde software, informatie en tips.

Mijn 149 GPS-toestellen

Gebruikersavatar
JaVaWa
WayPoint GPS specialist
WayPoint GPS specialist
Berichten: 18766
Lid geworden op: 11 feb 2008 23:46
Locatie: Traiectum
Contacteer:

Re: Garmin Connect laat niet meer alle koersen zien

Bericht door JaVaWa »

Topic verplaatst naar een beter passend subforum. Connect is niet exclusief voor gebruikers van Edges en Forerunners, ook al zullen zij de hoofdmoot vormen.
Kijk op https://www.javawa.nl voor GPS-gerelateerde software, informatie en tips.

Mijn 149 GPS-toestellen

Ranger1
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 62
Lid geworden op: 13 jun 2009 16:54
Locatie: Drachten

Re: Garmin Connect laat niet meer alle koersen zien

Bericht door Ranger1 »

Dank Je wel JaVaWa, inmiddels de filters op die manier een reset gegeven en het probleem daarmaa opgelost.

Groet, Peter

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen - Software”