Ik heb een Schuberth M1 helm met het sena SC1M communicatie systeem met RC3 afstandsbediening.
Het koppelen met mijn Garmin Zumo 346 en Iphone 11 IOS 18.4 ging perfect.
Doch de instructies van de GPS kraken enorm en de stem is heel scherp, bijna onverstaanbaar.
Heeft iemand dit ook voorgehad?
Hoe kan ik dit oplossen?
Dank bij voorbaat,
Schuberth SC1M + RC3 krakende instructies
Schuberth SC1M + RC3 krakende instructies
Groetjes,
Kristof
Toestel : Garmin Zümo 346
Schubert SC1M + RC3
Iphone 11
Software : Basecamp op Imac & Windows
Kristof
Schubert SC1M + RC3
Iphone 11
- hswoudenberg
- WayPoint relatie
- Contacteer:
Re: Schuberth SC1M + RC3 krakende instructies
Hoi Kristof,
Bij mijn SC1 kan ik tijden het koppelen van de headset aan mijn Nav kiezen hoe ik deze wil koppelen, als telefoon, gps of A2DP/muziek apparaat.
Ik weet dat dit invloed heeft op wat voorrang krijgt. Maar misschien heeft dit ook invloed op de geluidskwaliteit. Je zou misschien je Nav als een ander type apparaat kunnen koppelen.
Bij mijn SC1 kan ik tijden het koppelen van de headset aan mijn Nav kiezen hoe ik deze wil koppelen, als telefoon, gps of A2DP/muziek apparaat.
Ik weet dat dit invloed heeft op wat voorrang krijgt. Maar misschien heeft dit ook invloed op de geluidskwaliteit. Je zou misschien je Nav als een ander type apparaat kunnen koppelen.
Oregon 300, Oregon 700, Honda PC800 + Zumo 660, BMW K1600GT + Navigator VI
- guzzi vero
Goed mogelijk als je een andere stem kiest het opgelost is.
BMW R1200RT en nog wat andere meuk - Zumo 590 - SP2820
Ik heb momenteel een factory reset gedaan, alle bestaande connecties verwijderd en alles opnieuw geïnstalleerd.hswoudenberg schreef: ↑14 apr 2025 09:57Hoi Kristof,
Telefoon onder het Mobile phone menu en de gps onder het gps menu in configuratie menu.
Wat ik ook heb gemerkt, is dat als ik muziek via de iPhone speel, ik deze niet kan pauzeren noch skippen. De muziek is mooi helder.
Groetjes,
Kristof
Schubert SC1M + RC3
Iphone 11
Kristof
Schubert SC1M + RC3
Iphone 11