Als i een track wil overdragen van mijn toestel naar Map Source dan krijg ik steeds een foutmelding en of ik die wil versturen naar GARMIN.
Wat is hier aan de hand?
GPS Map 64S foutmelding
Re: GPS Map 64S foutmelding
Wellicht gaat dat via 'Overdragen' niet meer met de GPS map 64s icm Mapsource
Met mijn etrex touch 35 werkte dat protocol ook niet meer. In Basecamp werkt het wel.
Net even geprobeerd met mijn GPSMap 65s Daar kan ik alleen de current track binnenhalen.
Mijn workaroud is gewoon de tracklog openen in Mapsource en daarna sla ik het bestand gewoon op. Ook de waypoints open ik apart en plak deze via het klembord in het scherm met de tracklog en sla dan opnieuw op als GPX bestand.
Denk dat de 64 ook niet helemaal toegesneden is op Mapsource.
Overigens een track (spoor) overdragen van PC naar toestel gaat wel met Mapsource.
Een foutmelding krijg ik niet te zien.
Met mijn etrex touch 35 werkte dat protocol ook niet meer. In Basecamp werkt het wel.
Net even geprobeerd met mijn GPSMap 65s Daar kan ik alleen de current track binnenhalen.
Mijn workaroud is gewoon de tracklog openen in Mapsource en daarna sla ik het bestand gewoon op. Ook de waypoints open ik apart en plak deze via het klembord in het scherm met de tracklog en sla dan opnieuw op als GPX bestand.
Denk dat de 64 ook niet helemaal toegesneden is op Mapsource.
Overigens een track (spoor) overdragen van PC naar toestel gaat wel met Mapsource.
Een foutmelding krijg ik niet te zien.
Etrex Vista HCX, Etrex 30, Touch 35, GPSMAP65s op de Flyer T14 HighSpeed - Contributor Openstreetmap
Re: GPS Map 64S foutmelding
In current kan hem ook openen. Maar met Map Source heb ik nooi problemen gehad. Maar Base camp vind ik te moeilijk