Vragen aan helpdesk Notter

Nieuws en informatie rond de dienstverlening van WayPoint.
Gesloten
Gebruikersavatar
www.gps.nl
WayPoint GPS specialist
WayPoint GPS specialist
Berichten: 224
Lid geworden op: 10 feb 2004 13:48
Locatie: Notter
Contacteer:

Vragen aan helpdesk Notter

Bericht door www.gps.nl »

In deze tijd van het jaar (zomer) is het uiteraard extra druk in Notter. Ofschoon we als doel hebben vragen via email binnen 24 uur te beantwoorden lukt dat zeker niet altijd.

Mede om te zorgen voor een snelle beantwoording van vragen hebben we dit forum opgezet: als je tegen een probleem aanloopt is dat vaak 's avonds of in het weekend. En dan is het wel zo prettig om meteen het antwoord te vinden.

Daarom:
- gebruik de zoekfunctie in dit forum, te vinden onder de 'zoeken' knop hierboven of op http://forum.gps.nl/search.php
- kun je het antwoord op je vraag niet meteen vinden, kijk dan eerst in het helpdesk-deel van dit forum; altijd rechtstreeks te vinden onder http://helpdesk.gps.nl
- kom je er dan nog niet uit: zoek dan de beste plek voor je vraag en stel 'm gewoon op dit forum. Daarvoor moet je wel eerst even registreren, maar dat gaat heel snel: je meldt je aan, ontvangt een email met daarin een link. En nadat je daar op geklikt hebt kun je berichten op het forum plaatsen.
- vervolgens zal er snel een antwoord komen: niet alleen zijn we zelf vaak tot 's avonds laat actief, bovendien zijn er vele andere GPS-gebruikers die je graag willen helpen! Probeer het maar!

En kom je er dan nog steeds niet uit, dan kun je uiteraard nog steeds mailen naar helpdesk@gps.nl of bellen met 0548-541803. Hou er dan wel rekening mee dat we dat het een paar dagen kan duren c.q. dat het (telefoon) erg druk kan zijn in de winkel. En langskomen kan natuurlijk ook altijd (maar liefst niet op zaterdag; neem ook altijd eventuele unlock-codes mee!)

En: hoe ingewikkeld het probleem ook lijkt te zijn: we vinden altijd een oplossing!

Gesloten

Terug naar “WayPoint Nieuws en Informatie”