Nog maar ruim 5000 berichten te gaan.

ja als je zo het board blijft vol l*llen ben je er snel,elsinga schreef:Hehehe!
Nog maar ruim 5000 berichten te gaan.
Robert,elsinga schreef:Hoe zie je het aantal gelezen berichten trouwens?
Robert heeft dan ook (nog) geen motorfiets... Terwijl Hans lekker aan het toeren is zit Robert aan zijn pc gekluisterd...jkelder schreef:Houden we van beide heren voor het gemak even deze postfrequentie aan, dan zal idd Robert op 13 juli 2021 het moment beleven, dat hij Hans gaat inhalen met het aantal berichten.
Alleen al in deze stamkroeg zijn de tot nog toe 3404 berichten totaal 211827 keer gelezen.Hans Vaessen schreef:Ik ben trouwens wel benieuwd hoeveel berichten er nu alles bij elkaar op het forum gelezen zijn. Vele honderdduizenden, zeker. Maar loopt het al in de miljoenen??
Ja, dat klopt.Paul Mizee schreef:heb via m'n werkgever eveneens een citrix-verbinding naar de buitenwereld en........ check af en toe het forum maar......kom jouw naam daar vaak -online- tegen. Dus denk ik dat je , weliswaar niet erg lang, maar wel zeeeeer intensief je arbeid verricht.![]()
Ik denk dat hans een tournee general gaat geven als we hier de 3500 hebben gehaald,of vergis ik mij hans?jkelder schreef:Alleen al in deze stamkroeg zijn de tot nog toe 3404 berichten totaal 211827 keer gelezen.Hans Vaessen schreef:Ik ben trouwens wel benieuwd hoeveel berichten er nu alles bij elkaar op het forum gelezen zijn. Vele honderdduizenden, zeker. Maar loopt het al in de miljoenen??
Deze 'leesfactor' van ruim 62 overgebracht naar het totaal aantal geplaatste berichten van nu 60727 levert een totaal aantal gelezen berichten van ca. 3.8 miljoen op. Waarvan akte!