Bedankt, Cornel, Anne, voor jullie antwoord.
Ik vond deze software inderdaad op onderstaande link.
http://www.garmin.com/support/collectio ... 0-00322-30
Werkt snel en makkelijk, ook onder Windows 98SE op een prehistorische laptop.
Als de link niet werkt; google garmin ximage en via de GPS 60CSX of wat voor model wellicht ook, kom je in een schermpje van dit apparaat.
Je kunt dan naar downloads & updates en dan vind je het wel.
Wie kan mij zeggen hoe je een screendump maakt?
Ben reuze benieuwd!
Screendumps uit GPS MAP 60CSx
Screendumps uit GPS MAP 60CSx
Laatst gewijzigd door GeoRob op 20 jun 2006 19:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Sinds 2006 bezig met GPS: 60CSx, TomTom, Forerunner 305, Holux-iPaq, Oregon 550T, NavTeq en in het werk met GIS
- Jacob_Bax
- WayPoint relatie
- Contacteer:
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, Cornel heeft vaak van die plaatjes bij zijn uitleg staan...hoe doet tie dat toch?
Laatst gewijzigd door Jacob_Bax op 20 jun 2006 22:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Garmin GPS12, GPSmap 60CSx, eMap, GPSmap 78s, 2xStreetpilot III colormap Streetpilot 2610, Virb, Virb Ultra 30,
OSM
Het licht aan het eind van de tunnel kan ook de trein zijn.
OSM
Het licht aan het eind van de tunnel kan ook de trein zijn.
>>KLIK<<. 
Hier nog een paar leuke GPS plaatjes.

Die topo NL ziet eruit als een mooi kunstwerkje op het GPS scherm, op het derde plaatje ligt ''Snowworld'' Zeg maar Europa's grootste overdekte skipiste. Tevens het tweede hoogste punt van Nederland.

Hier nog een paar leuke GPS plaatjes.

Die topo NL ziet eruit als een mooi kunstwerkje op het GPS scherm, op het derde plaatje ligt ''Snowworld'' Zeg maar Europa's grootste overdekte skipiste. Tevens het tweede hoogste punt van Nederland.

Legend HCx (op de fiets). GPS map 60Cx of Colorado 300/400 komt er aan.
Ik gebruik Gadwin printscreen 3.01Wie kan mij zeggen hoe je een screendump maakt?
Ben reuze benieuwd!
Dat is een heel gebruiksvriendelijk nerderlands programma wat op de achtergrond meedraait.
Het je een scherm waar je een print van wil druk je gewoon op de knop "prt scr" of "printScreen" op je toetsenbord.
Het programma laat dan een afbeelding zien van het huidige scherm en dat kan je dan opslaan op een van tevoren aangegeven plek. ( bijv. mijn afbeeldingen)
zie hieronder voor de link
http://nederland.softpicks.net/software ... -20267.htm
Groet,
Jörgen
2610 red op een Transalp.
Hou het rubber onder!
Hou het rubber onder!