vraag proximity points en status/begeleiding

Als de toepassing specifiek in de auto is en gebruiksgemak belangrijker is als allerlei extra opties.
Plaats reactie
freekgoochelt
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 jun 2006 15:22
Contacteer:

vraag proximity points en status/begeleiding

Bericht door freekgoochelt »

Gelukkig alleen een vraag over proximity points,verder werkt de nuvi 350 vlekkeloos tot nu toe.Wat wordt bedoeld met alerts aan en tour guide prompted?
Verder heb ik nog niet echt verschil gemerkt tussen alleeen begeleiding en begeleiding/status.
verder veel plezier van dit forum,al een hoop vragen beantwoord.

NuviKees
Berichten: 53
Lid geworden op: 21 mei 2006 16:55
Locatie: Heiloo

Bericht door NuviKees »

Hallo goochelaar,

Op deze site vond ik de volgende verklaring:
Proximity points, means that you can set a proximity point for anything you
want the unit to warn you of. Once set the unit will give you a warning at
the distance that you preference off the menu.

En voor TourGuide zit het volgens mij zo dat als je "TourGuide" optie aanstaat, deze automatisch gaat babbelen als je met je Nuvi in de buurt komt van een plek die in je reisgids staat. Moet je wel zo'n dure reisgids op je Nuvi hebben staan.
Blijkbaar kan je automatisch laten praten, indien gewenst of gewoon uit hebben staan.

Gebruikersavatar
Urslau
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 514
Lid geworden op: 8 mar 2006 11:58

Bericht door Urslau »

En het verschil tussen begeleiding en status is merkbaar als je een tunnel in rijdt. De status zorgt ervoor dat Claire zegt dat de satellietontvangst slecht is. Eerlijk gezegd, dat weet ik wel als ik bewust een tunnel in rijd, dus heb ik hem om alleen begeleiding staan.
Groeten Etienne
nüvi350 & 60CSx + Topo NL + Topo A + CNv9NT + Eneloop accu's + invisibleSHIELD screen protectors

freekgoochelt
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 jun 2006 15:22
Contacteer:

Bericht door freekgoochelt »

oke,dat weten we dan ook weer.Hartelijk dank

Plaats reactie

Terug naar “Garmin Drive en Nuvi serie”