Routes vanuit MapSource naar Nüvi 300 overzetten

Als de toepassing specifiek in de auto is en gebruiksgemak belangrijker is als allerlei extra opties.
Plaats reactie
RoZwen
Berichten: 60
Lid geworden op: 21 mei 2006 13:42

Routes vanuit MapSource naar Nüvi 300 overzetten

Bericht door RoZwen »

Het lukt me niet. Is het überhaupt mogelijk om routes vanuit MapSource naar de Nüvi 300 te zenden? Ik had gehoopt dat het met de Versie 3.60 wel zou gaan. Het zou zo makkelijk zijn.

Hij gaat wel overzenden maar de route is nergens te zien.

Iemand een idee?

Gebruikersavatar
Frank67
Berichten: 62
Lid geworden op: 25 feb 2006 14:35
Locatie: Sittard

Bericht door Frank67 »

Bij mijn weten ondersteunt de nüvi geen waypoints, routes en tracks overzenden van of naar Mapsource via de up/download knop.
Echter wel waypoints en POI's via "opslaan als gpx" naar de nüvi disk.
Garmin GPSMAP 296 in the air, GPSMAP 60CSx on the trail, TomTom Go 720 on the road

RoZwen
Berichten: 60
Lid geworden op: 21 mei 2006 13:42

Bericht door RoZwen »

Jawel hoor, het is (ook met de vorige software) mogelijk om via verzenden een in MapSource aangemaakt Waypoint op de Nüvi te zetten.
Deze komt dan in de map "Favorieten" te staan.

Irritant dan ook dat dit met route's dus (nog) niet wil.

Een route opslaan in MS en transporteren zal ik inderdaad ook eens proberen.

Edit/ Lukt niet dus.

Gebruikersavatar
Frank67
Berichten: 62
Lid geworden op: 25 feb 2006 14:35
Locatie: Sittard

Bericht door Frank67 »

RoZwen schreef:Jawel hoor, het is (ook met de vorige software) mogelijk om via verzenden een in MapSource aangemaakt Waypoint op de Nüvi te zetten.
Deze komt dan in de map "Favorieten" te staan.
Dat is dan nieuw voor mij, maar fijn om te weten. Omdat ik een nüvi 350 wilde aanschaffen heb ik de handleiding gelezen, en op pag. 54 "Loading mapsource waypoints on your nüvi" staat in ieder geval de omslachtigere "file > save as gpx" procedure omschreven. Dan is het wellicht in een latere firmware toegevoegd.
Garmin GPSMAP 296 in the air, GPSMAP 60CSx on the trail, TomTom Go 720 on the road

Plaats reactie

Terug naar “Garmin Drive en Nuvi serie”