UPDATE 3.60 probleem nuvi 350

Als de toepassing specifiek in de auto is en gebruiksgemak belangrijker is als allerlei extra opties.
Plaats reactie
Borrie1973
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 123
Lid geworden op: 7 nov 2005 23:49
Locatie: Dronten

UPDATE 3.60 probleem nuvi 350

Bericht door Borrie1973 »

Zoals in een ander draadje al verteld, heb ik na de update 3.60 het probleem dat ik geen adres meer in kan vullen.

zijn er nog meer mensen die dit probleem of iets dergelijks hebben en hebben jullie dat ook al opgelost.

Ik heb geen backup gemaakt maar wil terug naar de vorige versie 3.30, is dat mogelijk en zoja waar haal ik die dan vandaan???

GROETJES BORRIE

Gebruikersavatar
Urslau
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 514
Lid geworden op: 8 mar 2006 11:58

Bericht door Urslau »

Staat de kaart wel aan?
Groeten Etienne
nüvi350 & 60CSx + Topo NL + Topo A + CNv9NT + Eneloop accu's + invisibleSHIELD screen protectors

Borrie1973
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 123
Lid geworden op: 7 nov 2005 23:49
Locatie: Dronten

Bericht door Borrie1973 »

ja en de andere uit, heb update terug gedaan naar 3.30 maar dat helpt ook niet, dus wil ik de kaarten die ik ingeladen heb verwijderen maar hoe haal ik die eraf en waar zit ie verstopt.???

Borrie1973
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 123
Lid geworden op: 7 nov 2005 23:49
Locatie: Dronten

Bericht door Borrie1973 »

heb de img files van mijn toegevoegde topokaarten tijdelijk op de laptop gezet en daarna de update 3.60 er weer op gezet. Dit heeft de oplossing gegeven. Ik kopieer nu de kaarten weer terug om te zien wat er gebeurd.

Dus als je andere topo kaarten op de nuvi geinstalleers hebt kan dit problemen geven met updates. probeer ze zoveel mogelijk op een sd kaart te zetten of haal ze net als ik tijdelijk van de nuvischijf af.

groetjes borrie

Plaats reactie

Terug naar “Garmin Drive en Nuvi serie”