Problemen na update 3.60 met Nüvi 350

Als de toepassing specifiek in de auto is en gebruiksgemak belangrijker is als allerlei extra opties.
Plaats reactie
zafke
Berichten: 20
Lid geworden op: 8 mei 2006 19:18
Locatie: leuven

Problemen na update 3.60 met Nüvi 350

Bericht door zafke »

Kan geen adres meer inbrengen, hij vraagt enkel nog naar de Provincie en dan niets meer ...
Had recent een officiële Topo-kaart door de verkoper laten installeren.
Bij aankoop van mijn Nüvi-350 (V. 3.20) heb ik een volledige kopie met zijn harde schijf gemaakt, dus ik dacht safe te zitten.
Na de problemen die zich voordeden met de upgrade 3.60 (blijkbaar treedt er een conflict op met de Topo-kaart) dacht ik de volledige (originele) kopie te kunnen terugzetten en opnieuw de upgrades 3.30 en 3.60 te doen. De Topo-kaart zou ik proberen op een SD-kaartje te zetten.
Niets bleek minder waar!
Het bestand "Garmin\gmapprom" van 1.137.824kB (ik vermoed de kaart van Europa) kan ik op géén enkele manier terug op mijn Nüvi krijgen. Telkens krijg ik de boodschap dat de schijf van mijn Nüvi vol zit!
Weet iemand raad (mijn verkoper is net met verlof en ik vertrek binnenkort, de wet van Murphy!) DRINGEND!!!
Mvg,

Zafke

Gebruikersavatar
EdwinN
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 129
Lid geworden op: 18 jul 2005 17:50
Locatie: Overijssel

Bericht door EdwinN »

Zafke, je moet even de oude versie 3.30 eropzetten.

Hierbij de link:

http://forum.gps.nl/viewtopic.php?t=9463
Garmin StreetPilot c550, Garmin Nuvi 765T Lifetime, Garmin Oregon 400T, Garmin Edge 800 bundel, Garmin Edge 1000, Garmin 2460 LMT, Garmin Vivoactive.

Met vriendelijke groet,
Edwin.

zafke
Berichten: 20
Lid geworden op: 8 mei 2006 19:18
Locatie: leuven

Bericht door zafke »

Hallo Edwin,

bedankt voor de tip, maar na het uploaden van 3.30 krijg ik volgende melding op mijn Nüvi:
"Kaartinformatie dient te worden geïnstalleerd om dit apparaat te kunnen gebruiken. Zie de aanwijzingen in de bijgesloten ... ???
Sluit uw nüvi pas aan op de PC op het moment dat dit moet gebeuren zoals uitgelegd in het installatiehandboek" einde boodschap!
Bij de 350 zit helemaal geen installatiehandboek!
Heb je soms nog meer tips voor me?
Ik vermoed dat ik op een of andere manier mijn kaarten van Europa ben kwijtgespeeld.
Ben in het bezit van de DVD "City Navigator 8.0" maar als ik die laat opstarten gaat ie van start op mijn PC en niet op mijn Nüvi!
Bij aankoop heb ik een volledige kopie van mijn Nüvi gamaakt, maar het bestandje met de vermoedelijke kaarten (zie eerste bericht) kan ik niet terugzetten.
Zie je soms een oplossing ???
Dank bij voorbaat

Mvg
Zafke

Gebruikersavatar
Anne
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 2652
Lid geworden op: 1 sep 2005 11:04
Locatie: Oldenzaal
Contacteer:

Bericht door Anne »

wat gebeurt er als je de dvd geheel installeert op de pc. misschien kun je dan met mapsource de kaarten over brengen naar de nuvi ( is maar een gedachte van mij) :wink:

Plaats reactie

Terug naar “Garmin Drive en Nuvi serie”