Kosturnix bedoelt dus, dat als je onroute aanschaft voor 119 euro en je bent geen abbonee van promotor dat je dan de kans loopt om voor bepaalde routes extra moet gaan betalen. Op zich heb ik daar ook nog geen probleem mee als dat tenminste met Koeieletters op de doos staat, en niet ergens weggemoffelt is in een Read-me filetje dat nooit iemand leest.Kosturnix schreef:Waar ik wel bezwaar tegen heb is dat dit moois nu samen ontwikkeld wordt maar dat uiteindelijk ANWB/Promotor gebruikers meer waar voor hun geld gaan krijgen dan andere gebruikers. Gezien de reputatie van de van oorsprong Wielrijdersbond geen hypotetische veronderstelling. In dat geval heeft WayPoint zich wel heel dom voor de ANWB-kar laten spannen!!
Maar tot nog toe zijn er nog helemaal geen tekenen van een voordeeltje voor de promotors. Dus lopen we een beetje op de zaken vooruit.
Ondanks dat ik lid ben van de ANWB hou ik me niet echt bezig met de club, en het enige waar ik me aan gestoort heb is het stemadvies wat ze uitbrachten aangaande het rekening rijden, en de uitspraak dat hun leden daar tegen waren terwijl mij nooit iets is gevraagd.
De "ongewenste band" tussen Promotor en Waypoint zie ik nog steeds niet trouwens.
Garmin gebruikers kunnen zelf routes maken en volgens mij gebruikers van Maggelan ook. TomTom gebruikers kunnen blijkbaar alleen van A naar B, en als ze ook naar C willen hebben ze een verkeerde keuze gemaakt. De vraag is dus, of ze wel naar C willen die TT gebruikers voor 119 euro. En zoals VFROOD al aan haalde, je hebt toch de tripjes van een ander niet nodig om een leuke tocht op je motor te maken?
Een tocht die je 5 keer langs cafe de Zwarte Kip voert blijft langer hangen dan een voorgekauwde vanaf internet (als TT gebruiker natuurlijk, garmin gebruikers zien dat thuis al).
Ik heb geen eens een motor, dus waar maak ik me druk over?