Complimenten

De GPS-Stamkroeg "in de ban van HET DING" is er speciaal voor minder- en totaal-niet-serieuze GPS-babbel.
Have fun!
Plaats reactie
Robbo
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Contacteer:

Complimenten

Bericht door Robbo »

Vandaag een ritje naar Notter. Het was prachtig weer en een motormaat zou de Zumo op zijn K1200GT laten monteren.

Zelf voor de zekerheid mijn 2610 meegenomen hopend op een mooie inruilprijs. Tjeemig wat een afschrijving .... maar na wat handelen met accessoires met een andere motormaat kwam er voor mij een acceptabele deal uit. Dus ook een Zumo aangeschaft.

Ik werd geholpen door Richard, prima vent :D. Niet echt flexibel op de inruilprijs maar dat is ook wel logisch.
Verder ALLE medewerking bij het handelen met mijn motormaat inzake mijn Perfect Pilot. Maar de service ging verder ...

De PP werd netjes omgeprogrammeerd voor de 2820 van de nieuwe eigenaar en meneer heeft ook nog ff een audio kabeltje in elkaar gesoldeerd. En dat omdat er geen Baehr kabel op voorraad was voor mijn situatie anders had hij die ook nog omgeruild.

Alles bij elkaar een prima motordag en een meer dan prima service bij Wayoint.

Zelfs toen de motor van 1 van ons het voor de deur van Waypoint begaf werd de helpende hand geboden. Eerste diagnose en tenslotte het in de werkplaats achter kunnen laten van de motor om door de dealer te worden opgehaald.

Waypoint en zeker ook Richard ... complimenten voor de fantastische service ! Daarom alleen al is het ritje naar Notter het al waard. :lol:
Robert

BMW K1200GT (2006) - Zumo 550

willyzuid
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Bericht door willyzuid »

voor mij ook eens tijd voor een compliment.

vorig jaar een usb to serial kabeltje gekocht bij waypoint.
drivers zaten er keurig bij,dus wie doet me wat.
kreeg de installatie niet voor elkaar,en na dagen zo niet weken het forum
na gezocht te hebben,andere drivers downloaden,printers verwijderen,mapsource opnieuw installeren................ niets werkte.
kabel is op zolder gesmeten,weg ermee.
maar ja,het seizoen komt dr aan,en ik wil wel graag routes van m,n laptop op de garmin zetten.
laptop en kabel eens meegenomen naar notter,en advies gevraagd.
alles aangesloten gewist -opnieuw gedownload,en nog niets.
kwam die beste :oops: (naam vergeten)waypoint medewerker,op het idee :idea: .
zit er geen storing in de kabel dan?

ander kabeltje aan geknoopt,en wat denk je?
het werkt als een tierelier.

bedankt voor de service jongens.

Plaats reactie

Terug naar “De GPS-Stamkroeg”