ik ben optimist

Nettowinst of bedrijfsresultaat ?MPX-NL schreef: Over heel 2016 steeg de omzet met 7 procent tot 3 miljard dollar. De nettowinst kwam uit op 511 miljoen dollar, tegenover 456 miljoen dollar in 2015."
Zo, ben je het kwijt?MPX-NL schreef: elke keer weer een zooitje van maakt, beschamend is het![]()
Wat bedoel je met meldingen op de GPS? Het apparaat heeft nog nooit iets laten zien op het scherm dat je verbonden bent. Maar ik heb hem ook nog niet met de helm gebruikt.Noppie schreef:Bluetooth Maar na de vorige update kreeg ik geen meldingen meer te zien op de gps.
In het begin kreeg ik op het scherm van de 276Cx te zien wie er belde, de tekst van een Whatsapp bericht of bv. een melding van Flitsmeister. Dat werkt nu niet meer, ook niet na de update van gister.STXrider schreef:Wat bedoel je met meldingen op de GPS? Het apparaat heeft nog nooit iets laten zien op het scherm dat je verbonden bent. Maar ik heb hem ook nog niet met de helm gebruikt.Noppie schreef:Bluetooth Maar na de vorige update kreeg ik geen meldingen meer te zien op de gps.