<off topic>Frank schreef:Sorry Hans

<off topic>Frank schreef:Sorry Hans
Bij deze in ieder geval wel; hij heeft immers een micro SD slot.florijn11 schreef: Kan dat bij de Tablet ook?
Voor de 590 gebruikers wel een oplossing, want zoals ik al eerder schreef werkt de OTG kabel niet....Hans Vaessen schreef:Ik begrijp wel wat je bedoelt, maar het is overbodig. Anders gezegd: je lost hiermee een niet bestaand probleem op.
Zo zie je maar met ervaring kunnen we elkaar helpenRonalT schreef:Voor de 590 gebruikers wel een oplossing, want zoals ik al eerder schreef werkt de OTG kabel niet....Hans Vaessen schreef:Ik begrijp wel wat je bedoelt, maar het is overbodig. Anders gezegd: je lost hiermee een niet bestaand probleem op.
Als de OTG kabel niet werkt is dat inderdaad een oplossing.RonalT schreef: Voor de 590 gebruikers wel een oplossing, want zoals ik al eerder schreef werkt de OTG kabel niet....
Nogmaals kabels zeker met kleine contacten hebben overgangsweerstand en kunnen dus uit ervaring labiel zijn.Hans Vaessen schreef:Als de OTG kabel niet werkt is dat inderdaad een oplossing.RonalT schreef: Voor de 590 gebruikers wel een oplossing, want zoals ik al eerder schreef werkt de OTG kabel niet....
Maarrr... ik meldde het al eerder: ik heb met de Acer via OTG getest met de zumo 350, 590 en oregon600 en dat werkte allemaal prima.
Ik had inderdaad behoefte aan een Javawa SDTTT!JaVaWa schreef:een prima SD-kaart-lanceerinstallatie