EDIT: foto van de definitieve versie geplaatst

Theoretisch wel, in de praktijk verwacht ik het niet. De originele schroef verlies je ook niet. Ik heb de vervanger hetzelfde gemaakt als de originele schroef, alleen aan de bovenkant zit nu een knop. Het gat in de houder waar de schroef doorheen is gestoken is kleiner als de draaddiameter. De diameter tussen de schroefdraad en de knop is weer kleiner dan het gat in de houder. Met enige moeite moet je de schroef daar doorheen draaien. Zodra de schroef in de houder zit kan deze vrij ronddraaien, maar niet uit zichzelf weer eruit. Als je de originele schroef zelf verwijdert begrijp je wat ik bedoel.Andries Mulder schreef:Kan je het schroefje ook verliezen ?
Hans Vaessen heeft mij laten weten dat Waypoint de schroefjes NIET zal aanbieden aan hun klanten. Als je de draadjes van het Torx schroefje hebt gelezen, dan behoort zo'n schroefje tot de categorie producten die geen geld opleveren, maar wel een hoop gezeur achteraf en dan is het middel erger dan de kwaal. Gebruik van dit schroefje is geheel voor eigen risico. Desondanks waren er "klanten" die bij het doldraaien van de houder verhaal kwamen halen bij Waypoint en daarom laten ze het liever aan ' externen' over zodat de verantwoordelijk bij de gebruiker zelf ligt.bdegraaf schreef:Idee om ze centraal ook via Waypoint aan te bieden?
Ophalen in De Goorn is mogelijk, maar zover is het nog niet. Ik zoek een draaierij die ze kan maken of overweeg om ze zelf te maken, maar daarvoor moet ik wat gereedschappen kopen en hulpstukken maken om het een beetje snel te kunnen maken.GSus schreef:Wat is de lokatie van produktie? Dit ivm afhalen of opsturen?