Nee, Lex is (helaas!!!) al weer een tijdje afwezig. Ik maakte me zorgen, maar de reden lag in drukke andere activiteiten... Die blijkbaar voortduren...
Inderdaad: inmiddels begon ook ik me toch echt wel wat zorgen te maken. Ik was dan ook erg blij zowel Lex als zijn echtgenote vorige week in Notter in blakende gezondheid de hand te mogen schudden.
Het zal me niet verbazen als we binnenkort weer een berichtje van hem zullen zien (maar hij moet eerste nog even ' bijlezen' )
Geen idee wie Lex is maar hij schijnt populair te zijn.
Garmin GPS12, GPSmap 60CSx, eMap, GPSmap 78s, 2xStreetpilot III colormap Streetpilot 2610, Virb, Virb Ultra 30,
OSM
Het licht aan het eind van de tunnel kan ook de trein zijn.
Jacob_Bax schreef:Geen idee wie Lex is maar hij schijnt populair te zijn.
Lex is een van de "ouwe getrouwe"
Nou, zo getrouw was hij blijkbaar ook niet. Als ik het goed begrijp heeft Lex 2 jaar niets gepost.
Garmin GPS12, GPSmap 60CSx, eMap, GPSmap 78s, 2xStreetpilot III colormap Streetpilot 2610, Virb, Virb Ultra 30,
OSM
Het licht aan het eind van de tunnel kan ook de trein zijn.
't is maar hoe je het bekijkt : Lex is iemand die vanaf het begin op het forum actief was, lange tijd afwezig, maar desondanks nog steeds in de top-10 qua aantal berichten staat, met bijna 1000 reacties, vrijwel allemaal in (vaak geduldig) antwoord op problemen van anderen! En ook al heb je dan wellicht een 'sabbatical', de benoeming 'ouwe getrouwe' is dan wel het minste!!