Klopt, het plaatje is het totale overzicht van "Mijn verzameling" maar alles zit in mappen zoals bijvoorbeeld de map "Vakantie"waar dan alles weer per vakantie in lijsten vermeld staat want ik heb minimaal een 3-tal meerdaagse evenementen in een jaar. Zo had vakantie pakweg 20 lijsten met routes en tracks. Daarbij zitten een aantal flinke jongens zoals onze tocht naar de Noordkaap en die bestond al uit pakweg 25 routes van ± 400 km per stuk incl. alle tracks. Daarnaast nog een map "Onderhanden werk" waar de komende ritten of evenementen per lijst vermeld staan. Eén lijst was gemarkeerd "Leeg" waar de wijzer op stond bij afsluiten en opstarten van BC.++ Lex ++ schreef:
Ik neem tenminste aan dat je het zo gedaan hebt, en het plaatje van "mijn verzameling" is.
Opstarten van BC viel eigenlijk nog mee, maar alle bewerkingen die invloed hadden op de database, zoals het simpelweg verleggen van een route, kostte soms een minuut voordat ik verder kon.
Nadat ik de map "Vakantie" had verwijderd werd de response van het programma weer normaal.