Wellicht iets voor JaVaWa om dat nog een keer te integreren in zijn software, al zal iemand er met 1 of 2 kaarten niet op zitten te wachten. Maar ja iemand met 26 kaarten geinstalleerd

Gr.
Kees
leesbrilletje?HaWee schreef: select all gedrukt en toen zag ik 26 kaarten, 17,9 GB staan.
keesm schreef: You can download it directly at http://www8.garmin.com/software/BaseCamp_402.exe
keesm schreef:Een Garmin-developer (Falagar) heeft inmiddels ook al excuses op het Garminforum uitgesproken. Heeft op zich niets met Basecamp te maken maar met de installer.
Het advies is om niet automatisch te updaten maar de exe te downloaden zoals die in één van de eerste berichten is aangegeven en die uit te voeren. Dan is er het "kaart"probleem niet.
Dat is logisch, want a. op de Mac heb je geen register, en b. er is nog geen 4.0.2 voor de Mac...keesm schreef:dit geldt alleen voor de installatie onder Windows.
Nu verwijst hij iig weer naar 4.0.2.JaVaWa schreef:De officiële link verwees eerst naar 4.0.2, maar dat hebben ze inmiddels weer teruggezet.
...
Nou, bij mij wel.keesm schreef:Dat is een link afkomstig van het Garminforum en geplaatst door een Garminmedewerker (Falagar), dus als officieel te betitelen lijkt me.
Deze link werkt nog steeds en het uitvoeren van het gedownloade bestand geeft niet de hiervoor vermeldde problemen.