In City Navigator Europe NT2013.3, City Navigator Europe NT+ v8 en op de wereldkaart blijft het punt zichtbaar. Maar het is niet zomaar een willekeurig punt, ik heb dat punt er zelf gezet om een testroute te maken. De route heb ik vervolgens verwijderd, maar dit punt bleef "plakken".++ Lex ++ schreef: Probeer eens wat er gebeurt als je een andere kaart selecteert. Het kan best een punt op de kaart zijn.
Dit begrijp ik niet, in deze context.Vroeger was het zoals jij het wilt, maar de aanvulling bleek juist nuttig te zijn.
Het punt staat er nu al enkele weken.Hans Vaessen schreef:Ik zag elders al een bericht over zo'n 'spookpunt'. En dat bleek even later vanzelf weer verdwenen.
Een glitch, misschien? Wel raar, want na het maken van de testroute heb ik meerdere routes gemaakt. Dan zouden die punten toch onthouden moeten worden?Ik heb er de vinger nog niet echt op kunnen leggen, maar het lijkt iets te zijn dat BC bijv de laatste zoekactie onthoudt en die stip een tijdje blijft weergeven.
Daarom vond ik het ook al vreemd.Het is geen waypoint en hij staat ook niet in je lijsten.
Ik hoop het!Je zult merken dat ie vanzelf weer verdwijnt.
Maar dit dan weer niet!(cq op een andere plek weer opduikt)