Die laatste zin begrijp ik niet, je schrijft "Ik kan hem (gmapsupp) ook terugvinden in de bestemmingsmap die ik gekozen heb". Dan heb je de verkeerde file gedownload want de gmapsupp versie is voor de GPS/SD kaart, niet de pc versie.christoff schreef:Ik heb van OFM_DE de PC versie nu gedownload en de instructies gevolgd om te installeren. Dat gaat allemaal goed en krijg aan het einde een melding dat e.e.a. correct geinstalleerd is op de PC. Ik kan hem (gmapsupp) ook terugvinden in de bestemmingsmap die ik gekozen heb.
Heb je de OFM_DE(19-01-2013).zip wel gedownload? Daarin zit géén gmapsupp.img maar een groot aantal losse img tegels incl. een install.exe file. Heb je die laatste gedraaid en geïnstalleerd dan moet de kaart in Basecamp zichtbaar zijn.
De kaart kan je niet met bestand/importeer te installeren, dat is al gebeurt. Het enige wat je nog moet doen is de kaart terugvinden vie het menu Beeld>kaartproduct of de kaartselectieknopWanneer ik daarna Basecamp opstart en via bestand>importeer enz wordt de OFM kaart echter nog steeds niet herkend of gevonden.
Of een dvd cursus Basecamp bij Hans "MrGPS.nl" Vaessen bestellen, lijkt me wel zinvolVanaf het SD kaartje in de PC werkt alles wel maar dat ziet hij het al automatisch direct zodra ik het kaartje er in stop (zonder importeer handelingen.) Gaat het hier misschien fout?
Volgende week ben ik bij WayPoint (cursus) en misschien kunnen zij daar uitleggen wat ik fout doe.