Hi HaWee,HaWee schreef:waar het eigenlijk om gaat is: heb jij zoals hier in dit draadje geprobeerd om een oude basecamp te installeren?
vanaf Perry moet werken maar kan evt problemen geven dat oud en nieuw elkaar bijten, vanaf die foute site heb je zeker problemen.
Als je dat niet hebt gedaan dan is gewoon "de knop weggevallen" en verwacht ik dat je het met mijn simpele trucjes kunt verhelpen.
Op mijn pc staat het in c:\program files\garmin\basecamp\ daar zie ik een mooi basecamp icon staan en dat is het programma
daarop rechtsklikken en copy naar buroblad of dubbelklikken en dan op het icoontje beneden rechtsklikken en vastmaken aan ..
Maandagavond is tijd maken voor ons kleinkind maar na bedtijd heeft opa nu tijd om verder naar een oplossing te zoeken om te zoeken naar het verdwenen BC icoontje
Heb prscr gemaakt van zichtbare map in de C én daarvan de inhoud van \program files\garmin\basecamp\
Nergens zie ik een icoon staan....of ligt het aan mijn leesbrilletje
Ter extra info: ik heb onder geen enkel beding een oude versie of wat dan ook willen terugzetten
Vorige week enkel een lifetime update uitgevoerd "alles naar pc" en nadien selectie van de nieuwe 2014.20 naar de z550
Heb dus niets veranderd ivm BC-versies
Grtjs
Frank