Hij gaf inderdaad de mogelijkheid om dat te doen bij "opnieuw" installeren.
Wordt vervolgd.....
inmiddels een export gemaakt vanuit JDM:
hier is de link:
http://jdm.javawa.nl/SZy1
benieuwd wat dit vermeld??

Dat komt omdat er bestanden van het toestel naar de SD-kaart gekopieerd zijn, waardoor deze als toestel herkend wordt. Ik zou GarminDevice.xml en alle bestanden die beginnen met "gmap" verwijderen van de SD (met de Verkenner in dit geval).HaWee schreef:Dan op de sd (hoewel die in het rapport ook Z550 heet en in de bestandslijst EOS_Digital)
...
gmapbmap , heel vreemd , de basiskaart staat er nog een keer.
Da's raar, want het is maar één bestand. De grootte moet niets uitmaken voor de snelheid van verwijderen...McSilver schreef:Helaas gaat het verwijderen van de gmapsupp van de SD kaar nog n uurtje duren zegt mn lappie..
Sorry, mijn fout. Ik realiseer me net dat ik de files die ik met de verkenner verwijder, naar een map verwijderde bestanden aan het kopieren ben.JaVaWa schreef:Da's raar, want het is maar één bestand. De grootte moet niets uitmaken voor de snelheid van verwijderen...McSilver schreef:Helaas gaat het verwijderen van de gmapsupp van de SD kaar nog n uurtje duren zegt mn lappie..
Yep... Daar kwam t wel op neer.keesm schreef:Je bent dus gewoon aan het kopieren![]()
@moderator: wellicht dit vraag en antwoord spel vanaf "Nieuw forumlid"-bericht van McSilver (vanaf eerste antwoord HaWee) afsplitsen in een apart draadje over Zumo en kaarten verwijderen/installeren o.i.d. ? Niet veel meer met "Nieuw forumlid" te maken lijkt me. (Erik op vakantie ?)
Er zijn diverse toestellen waarbij je inderdaad kunt wachten op de melding dat er onvoldoende geheugen is en dan een SD er in proppen. Helaas werkt dat bij de 550 niet.HaWee schreef:Wat je ook kunt doen las ik recent is dat je de sd er uit haalt, dan Express start en zegt kaart updaten en als Express zegt "er is onvoldoende ruimte, plaats een sd " dat je dan de sd er in prikt en verder gaat, het werd gemeld als een oplossing van het probleem dat Express soms niet op de sd wil schrijven hoewel het normaliter wel hoort te werken.