JaVaWa schreef:keesm schreef:die topo France v3 staat op je gps maar is niet voor je toestel ontgrendeld. Je hebt wel mooi de gmapsupp.img met gmapsupp.unl op je toestel gezet, maar die kaart is waarschijnlijk afkomstig van een ander (vorig) toestel van je. Verwijder die eerst maar eens (wel backup maken).
Niet verwijderen! De Topo FR staat op de SD-kaart, en waarschijnlijk is die zo gekocht. JDM kan niet zien dat de kaart voor de SD ontgrendeld is, en geeft daarom een waarschuwing, maar het is beslist geen foutmelding.
Even een goede. Dat analyse-gedrag van JDM moet ik nog steeds aan wennen. Kan/zal inderdaad een gekocht sd-kaartje zijn met die kaart. Op mijn PC heb ik die kaart ook in mijn opslagmap als gmapsupp.img met SQL. Weliswaar ook als gmap op de PC om in Basecamp of Mapsource te bekijken, maar die zal ik zelf wel gemaakt hebben. Als ik alle bronnen bekijk dan is er geen dvd-versie beschikbaar geweest.
Ik gaf tenslotte ook niet voor niks de tip in mijn eerdere antwoord: (wel backup maken).
Als het inderdaad een origineel kaartje is met de TopoFrance heeft topicsteller het zichzelf wel weer moeilijker gemaakt door dan ook een Topo Benelux er bij te zetten en ook gpx-bestanden op te zetten. Maar zolang je weet wat je doet....