Rikus
Hervelt schreef:Hallo,
Ben bezig op een nieuwe laptop voor de eerste keer Garmin Express te installeren.
De gedownloade GarminExpress installer vermeld versie 4.4.0.0.
Bij installeren met admin rechten komt na het initialiseren en een melding vereiste onderdelen downloaden en daarna Installeren van Garmin Express, de melding "Garmin Express installatie mislukt"
"Garmin Express kon niet worden geinstalleerd op deze computer. Probeer opnieuw te installeren".
Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn ?
Versie 4.4.0.0. lijkt een nieuwe versie. Kan er nog niets over vinden hier op het forum.
Vandaag opnieuw een verse download gedaan van Garmin Express voor Windows.Hervelt schreef:Was gisteravond nog even wat aan het proberen.
Omdat ik ook een (msi) foutmelding kreeg tijdens installeren van Basecamp en daarvoor over een oplossing gelezen had moest ik de laptop een keer herstarten.
Bij herstart begon de laptop eerst te updaten (van Windows 10 waarschijnlijk. Gek dat dit niet fatsoenlijk gemeld wordt).
Echter ging het updaten tergend langzaam...
Nu vraag ik me af of dit zo'n grote of belangrijke Windows 10 update is, of dat er een probleem in de bestaande installatie of laptop zit die deze problemen (langzaam updaten en foutmelding bij install GE en BC) veroorzaken ?
EDIT: Dit was inderdaad wel een flinke update. Er blijkt best een hoop veranderd te zijn.
Misschien dat de installatie problemen nu ook wel opgelost zijn..? Zal er de komende dagen wel achter komen.