route maken met via punten of waypoints
Re: route maken met via punten of waypoints
Al eens herberekent?
Zumo XT, iPhone 13 Pro Max, Shubert SRC M1+ SCM1 , BaseCamp 4.8.12, CN Europe NTU 2023.20, Onroute motor 5.15 Europa, tomtom Vio.
[quote="als je een aantal WP hebt staan links dan selecteer je die alle 3 of 4 (door Ctrl vast te houden en te klikken op de WP) dan rechtsklik en kies "route maken op basis van geselecteerde WP"[/quote]
dit werk wel maar hoe kan ik mijn route verder uitbreiden als ik halverwege mijn draadje kwijt ben, moet nog punten toevoegen maar kan enkel mijn eind punt verleggen en geen gemaakte waypoints als eind toevoegen, bv: route uitbreiden en je hebt weer je draadje en kan verder je route tekenen zoals vroeger
dit werk wel maar hoe kan ik mijn route verder uitbreiden als ik halverwege mijn draadje kwijt ben, moet nog punten toevoegen maar kan enkel mijn eind punt verleggen en geen gemaakte waypoints als eind toevoegen, bv: route uitbreiden en je hebt weer je draadje en kan verder je route tekenen zoals vroeger
Groetjes Danny
sp3, C60, Zumo 550, Zumo 660, camper 760
sp3, C60, Zumo 550, Zumo 660, camper 760
- RonalT
- WayPoint relatie
- Contacteer:
Dat gaat niet meer door middel van de drie groene blokjes (die nieuwe route heten).
Waarmee het wel gaat is met het 'potloodje met plusje' wat 'Invoegen' heet.
Even in de buurt houden van het punt waar je wil uitbreiden en dan krijg je een zwart polletje om dat punt heen. Even aanwijzen en dan een klik geven. Dan krijg je weer een 'draadje' of elastiekje.
Waarmee het wel gaat is met het 'potloodje met plusje' wat 'Invoegen' heet.
Even in de buurt houden van het punt waar je wil uitbreiden en dan krijg je een zwart polletje om dat punt heen. Even aanwijzen en dan een klik geven. Dan krijg je weer een 'draadje' of elastiekje.
Groeten, RonalT
Mijn epitaaf wordt volgens mijn vrouw: zo en nu is iedereen de weg kwijt!
SP2610, Z340, Z550, Z590, XT1, CityNavigator, OpenStreetMap, OMK
En een Vivosmart HR / Vivoactive 4 om mijn arm. EDGE 130 en 530 voor op de fiets
Mijn epitaaf wordt volgens mijn vrouw: zo en nu is iedereen de weg kwijt!
SP2610, Z340, Z550, Z590, XT1, CityNavigator, OpenStreetMap, OMK
En een Vivosmart HR / Vivoactive 4 om mijn arm. EDGE 130 en 530 voor op de fiets