Wijzigen van de route lukt niet.

De opvolger van Mapsource
RonalT
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Contacteer:

Re: Wijzigen van de route lukt niet.

Bericht door RonalT »

FM schreef:Maar dat geeft toch absoluut geen probleem om in Basecamp die route te wijzigen ? :shock:
Je kan een route zeker ALTIJD wijzigen in Basecamp.
Maar.... als je een ZUMO opstart ziet hij een (of meer) nieuwe routes en vraagt of hij die moet importeren. Als je een oudere route er in hebt staan gaat het ding minuten lang staan rekenen om de routepunten op de juiste plek te zetten. Als je een route even opnieuw teken wordt deze binnen 3 seconden in het toestel geïmporteerd. Ook kan je alle routepunten, inclusief begin en einde, een beetje verzetten in Basecamp.
Dat was eigenlijk de strekking van mijn opmerking over het onthouden van eigenschappen van oudere kaartversie. Het had niets te maken met de vraag van TS :oops:
Groeten, RonalT

Mijn epitaaf wordt volgens mijn vrouw: zo en nu is iedereen de weg kwijt!

SP2610, Z340, Z550, Z590, XT1, CityNavigator, OpenStreetMap, OMK
En een Vivosmart HR / Vivoactive 4 om mijn arm. EDGE 130 en 530 voor op de fiets

RonalT
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Contacteer:

Re: Wijzigen van de route lukt niet.

Bericht door RonalT »

HWemmenhove schreef:In de bestaande route die ik kreeg van een hotelhouder staat op dit punt geen enkele waypoint.
En toch kan ik de paarse route niet verplaatsen naar de B253.

...
Een route moet wel actief zijn om hem aan te kunnen passen. Dus er even op klikken zodat de routelijn dik wordt en dan aanpassen. :roll: :roll:
Groeten, RonalT

Mijn epitaaf wordt volgens mijn vrouw: zo en nu is iedereen de weg kwijt!

SP2610, Z340, Z550, Z590, XT1, CityNavigator, OpenStreetMap, OMK
En een Vivosmart HR / Vivoactive 4 om mijn arm. EDGE 130 en 530 voor op de fiets

Plaats reactie

Terug naar “Garmin Basecamp voor Windows”