We hoeven geen russen in de zaak.

We hoeven geen russen in de zaak.
Hallo Ruud, dankjewel voor dit geruststellende bericht: hier ben ik blij mee! Want, ik werk graag met BC! Een prima programma waarmee je goed doordachte routes kunt voorbereiden. En om nou elke keer de XT aan te koppelen: is nergens voor nodig! Geduld heb ik wel: hopelijk gaan de updates straks weer goed functioneren naar pc en mac! hartelijke groet, ErwinRuud schreef: ↑17 apr 2021 14:01Naar aanleiding daarvan hebben we nogmaals bij Garmin gevraagd wat de status is en daar krijgen wij een vrij duidelijk antwoord op. Eind mei (2021) zou het probleem opgelost moeten zijn en moeten de kaarten weer met Garmin Express geïnstalleerd kunnen worden. Waarom dit nog relatief lang moet duren is niet bekend, wellicht heeft het te maken met een nieuwe kaartversie (waar het ook wel een keer tijd voor is).
Nu hebben we natuurlijk al tijden een workaround beschikbaar, maar het is wel zo handig als het weer via Garmin Express kan.
Uiteraard weten we het pas zeker als de fix er daadwerkelijk is, maar voor zover het laatste nieuws![]()
Maar niet met Zumo XT?QuattroFrits schreef: ↑18 mei 2021 07:33Wedden is iets voor gokverslaafden en niet voor op dit forum en ik kan gewoon kaarten op mijn pc installeren.
Maar het SD kaartje iedere keer uit en weer in de XT lijkt me ook niet zo'n goed idee, alleen maar extra slijtage.martinh123 schreef: ↑19 mei 2021 09:33Als dit werkt kun je de SD kaartje op de computer plaatsen en het gebruiken zoals je altijd gewend was.