Bellen met Zumo XT lukt niet
- QuattroFrits
- WayPoint relatie
- Contacteer:
Re: Bellen met Zumo XT lukt weer!
En nu niet meer vergeten.
Met een GPS geen stress en zonder GPS vergaat de wereld ook niet.
Virb XE + Zumo XT + Nuvi 2599 LMT-D + Schuberth C4 Pro met SC1A + Dashcam 67W.
Virb XE + Zumo XT + Nuvi 2599 LMT-D + Schuberth C4 Pro met SC1A + Dashcam 67W.
Re: Bellen met Zumo XT lukt niet
Het leek even goed te gaan, maar in de praktijk lukt het misschien 1 op de 20 keer om te bellen via de Zumo XT. Uitgangssituatie: Telefoon (Oneplus Nord CE 2) is alleen verbonden met de Zumo. Alle opties: Media, Telefoonoproepen en Contacten delen staan aan. Ik zie het telefoonboek in de XT. De XT is verbonden met een Cardo Freecom headset. In de telefoon app op de Zumo zoek ik een nummer op en bel. In het scherm verschijnt dit:
De XT meldt dat de oproep op de telefoon wordt uitgevoerd en het geluid komt dus uit de speaker van de telefoon en is niet hoorbaar in de headset. Als het wel goed gaat staat er in het scherm dat de oproep op de Zumo wordt uitgevoerd.
Hoe krijg ik de XT nu zo ver dat hij niet terugschakelt naar de telefoon?Husqvarna Norden 901, GPSMap 278, Zumo XT
Ben benieuwd of het gelukt is, heb hetzelfde probleem, maar dan met de 396.
Helaas, het probleem bestaat nog steeds. Voor mijn vakantie vorige week heb ik het nog een keer getest, toen ging het goed, maar toen ik tijdens de vakantie een reisgenoot moest bellen, omdat onze wegen gescheiden waren, ging het fout. Zeer ergerlijk.
Husqvarna Norden 901, GPSMap 278, Zumo XT