Pagina 2 van 2

Geplaatst: 30 jul 2006 22:40
door Marcel Bartels
Leuke verklaring. Maar nu wordt ik wel nieuwsgierig of anderen hier ook "last" van hebben. Bijvoorbeeld van Amsterdam naar Friesland. De ene keer via de Afsluitdijk en de andere keer via Utrecht.

Geplaatst: 30 jul 2006 23:36
door Jacob_Bax
Misschien houd Truus van afwisseling?

Geplaatst: 1 aug 2006 13:19
door Ruujan
Marcel Bartels schreef:Leuke verklaring. Maar nu wordt ik wel nieuwsgierig of anderen hier ook "last" van hebben. Bijvoorbeeld van Amsterdam naar Friesland. De ene keer via de Afsluitdijk en de andere keer via Utrecht.
Dat is, met alle respect, een heel andere situatie. In het vorige geval ging het om een heen- en terugweg. Eerst van A naar B en dan weer van B naar A. Die route kan verschillen, zoals ik uitgelegd heb.

Als je verschillende routes hebt van A naar B, dan is er iets anders aan de hand. Ben wel benieuwd naar voorbeelden hiervan. Zou me hooguit kunnen voorstellen dat er iets veranderd is in de rijsnelheid op verschillende wegtypen.

Ruud

Geplaatst: 1 aug 2006 19:21
door Hans Vaessen
Ruujan schreef: Als je verschillende routes hebt van A naar B, dan is er iets anders aan de hand. Ben wel benieuwd naar voorbeelden hiervan. Zou me hooguit kunnen voorstellen dat er iets veranderd is in de rijsnelheid op verschillende wegtypen.

Ruud
Dat laatste is juist (danwel de instellingen zijn veranderd). Velen zullen ook merken dat de route voor woonwerkverkeer na de vakantie ineens anders is als ervoor. Althans: dat kan gebeuren. Veelal omdat je in de vakantie een ander rijgedrag kent als daarvoor. Let het maar eens op.

Ter illustratie: de 276C heeft een diagnostisch scherm waaraan je dat effect kunt zien. Zie http://forum.gps.nl/viewtopic.php?t=904 ... ght=bewijs