Dan ga ik dat avontuur ook maar eens aan.
Heb tenslotte al een multifocale bril met 3 zones (en anders kan de bril gewoon af, wat ik toch al weer vaak doe en dan heb ik geen leesbril nodig

Kijk, da's nou weer handig. Ik neem net achter de PC plaats om uit te zoeken/te vragen waarom ik maar 21GB zie, staat het antwoord er al. En je opmerking over desktopapplicatie, muis en toestenbord kan ik ook onderschrijven.JaVaWa schreef:Dat kan allemaal. Desktopapplicaties en touch zijn geen goede combinatie, dus een muis is eigenlijk een must. Toetsenbord is ook wel handig. Er is een onscreen toetsenbord, maar dat neemt de helft van je scherm in beslag.
Van de 32 GB blijft zo'n 21 GB over, aangezien er nog een herstelpartitie op staat. Die zou je kunnen verwijderen, maar aangezien Windows grotendeels vanaf die partitie draait schiet je daar niet zoveel mee op. Met een mSD-kaartje heb je extra ruimte voor je kaarten. En tenslotte, een leesbril erbij is wel handig...
Ik heb er nog één stap aan toegevoegd: met GMTK de kaarten na herstel vanuit de backup verplaatst naar de microSD kaart. Die heeft voorlopig voldoende ruimte.lspecial schreef:Herstellen van de kaarten met GMTK uit GMTKbackup op sd kaartje,ik heb ze één voor één gedaan.
En alles werkte
Dank aan iedereen op het forum en Hans het kaartje werkt perfect.
Ps: Hopelijk ben ik niets vergeten.
HaWee schreef:
Ik heb me die acer ook aangeschaft en uitgebreid met 128GB sd kaart loopt perfect hoor.Hans Vaessen schreef:Yep. Heb zelf voor iets van 30 euro een snelle 64GB microSD gekocht. Met GMTK kun je in een handomdraai de kaarten verplaatsen van het interne geheugen naar de SD. Ik merk geen verschil in performance.gerard2 schreef: Of is dat gewoon een kwestie van er een geheugenkaartje inprikken?