Kijk eens bij Garmin.com in het stukje "My Garmin". Als je tenminste geregistreerd bent......

Tegenwoordig kijkt Garmin naar instellingen van je computer i.p.v. zoals vroeger je zelf de keuze te geven.Raoul-BE schreef: is de taal gewijzigd van Nederlands in Engels. Enig idee waarom dit zo af en toe gebeurt?
............
wie kan me vertellen waar ik ofwel de juiste MapSource_Lang.dll kan downloaden, of hoe ik dit anders kan oplossen?
Volgens mij heeft dat niets met het Windows-register te maken. Daar vertel je enkel dat de extensie .GDB gekoppeld is aan MapSource.Cmon schreef:Hallo,
Changes made from version 6.11.6 to 6.12.2:
· Changed the default file format to GDB version 3.
Weet iemand hoe ik in het register van MapSource deze default wijziging naar gdb3 weer kan terugzetten naar gdb2![]()
Omreden dat als ik nu een route opsla als gdb3 in MS en deze route vervolgens wil converteren tot Track met bijv GPSBabel ik een fout melding krijg. (de tekst van de foutmelding weet ik zo niet meer)Kosturnix schreef:Cmon schreef:Hallo,
Changes made from version 6.11.6 to 6.12.2:
· Changed the default file format to GDB version 3.
Waarom zou je het eigenlijk willen, de oudere versie gebruiken van GDB als je programma de nieuwere aankan?
Met een truc de boel wel werkend gekregen. De hele bende compleet verwijderd. Opnieuw begonnen met installatie MapSource vanaf DVD. Die opgestart, codes uit apparaat laten halen.Kosturnix schreef:Ik heb exact hetzelfde probleem. Helemaal verse MapSource geinstalleerd vanaf DVD (ga alles verplaatsen naar een nieuwe PC)JohnGiezen schreef:Hmmmm, vreemd zaakie![]()
Update geïnstalleerd.
Programma start op, samen met de melding dat er oud kaartmateriaal NT versie 8 is, blijft even staan er sluit daarna weer af.
Oude versie geprobeerd terug te zetten alleen het probleem blijft bestaan.![]()
Codes er in, gaan met die banaan. Werkt prima.
Via het menu gecontroleerd of er een update was: inderdaad, maar die installatie loopt falikant mis.
Bestand (mapsource 6.12.2) handmatig gedownload en geinstalleerd: no problem.
Opstarten..... einde oefening.
Korte melding dat het kaartmateriaal te oud is en afsluiten maar...
Nog nooit van cookies gehoord???theo.koeten schreef:Ik weet het niet zeker maar volgens mij kan het niet anders dan dat ze je IP herkennen na registratie en nieuwe updates automatischde in de door jouw kenbaar gemaakte taal naar je down loaden.