ten eerste: heb je de video bekeken en de andere berichten gelezen over de beste manier om te zoeken in basecamp?
ik dacht dat over het algemeen het zoeken op adres in osm iets minder is dan in CN maar ik zou denken dat Oxfordstreet wel zou moeten worden gevonden.
Maar het kan veel schelen wat je precies in typed, bv oxfordstreet wordt misschien niet gevonden maar oxford street of oxford st wel (en dan misschien nog de juiste hoofdletters

) Het kan ook zijn dat je moet invullen London Uk en dan meteen een hele lijst met straten krijgt, als je dan oxfo begint tetypen kun je al prijs hebben.
Een andere methode is om even maps.google.nl in te typen op internet, er kunnen weinigen tippen aan het zoeken met google
als je daar in het maps zoekvenster intyped oxford dan krijg je al de keuze oxford street londen united kingdom
nu zie je bovenin de adresbalk van je browser zoiets als
https://www.google.nl/maps/place/Oxford+St,+London,+UK/@
51.515413,-0.141213,17z/data=!4m2!3m1!1s0x48761ad554c335c1
Ik heb het stukje rood gemaakt wat van belang is, nu staat er nog een - voor het tweede deel van de coordinaten, dat zijn dus negatieve Oost graden ofwel West graden , je maakt er dus van N51.515413,W0.141213 , dan maak je een waypoint aan ergens in het niks, opent dat waypoint en plakt er de nieuwe coordinaat in (ik plak eerst het stukjemet de min en zonder richtingen in het straat venster, pas dan aan met N en W en de min weg en plak het dan over de coordinaat die er staat. Dan nog even de naam van het waypoint aanpassen en klaar.
Je kunt ook Google Earth openen en dan oxford street zoeken, je kunt dan met je muis bewegen door de straat en je ziet de coordinaten veranderen, ook weer evt kleine aanpassingen en in basecamp plakken, of je maakt in BC een waypoint ergens in london en dan hoef je alleen de laatste paar cijfers aan te passen (maar dan moet je wel in GE en BC dezelfde coordinatenkeuze hebben bv dd.dddd
en zo zijn er vast nog meer en waarschijnlijk makkelijker methodes

maar kijk eerst even of op de juiste manier zoeken in BC helpt.