Hans Vaessen schreef:GPS Expert schreef:maar maar eens een flink lange route en ga dan punten toevoegen.
Heb geprobeerd het te reproduceren met een route van 600 (A naar B) en 900 (rondrit) km en kan dat niet reproduceren.
Heb je wellicht een gpx en 'instructie' waarmee het reproduceerbaar te maken is?
Deze, de route instellingen staan in de Notes van de route.
Punt 1 doet bij mij rare dingen met handje met punt toevoegen en Punt 2 doet rare dingen als ik punt wil verplaatsen, let maar eens op de elastiekjes. Maar als dat bij jou niet gebeurd, dan heeft het te maken met BaseCamp en tijdsduur van gebruike, etc etc.
Zeker bij punt 2 lijkt het te kloppen dat noordelijke punt na het iets zuidelijke punt komt, maar niet terwijl ik ze plaatste, toen is eerst de noordelijke gemaakt en daarna de zuidelijke en nu staan ze andersom, dus handje klopt, maar ergens gaat er iets fout nadat ik ze heb geplaatst, in de via punten lijst zijn ze van plaats verwisseld.
Marco
Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav, Peaklife/Rage.
Zie ook mijn Kennisforum en YouTube kanaal.