De aanhouder wint!
Ik vermoed dat je in firefox op een gegeven moment de instelling zo hebt gedaan dat een zip automatisch door basecamp geopend wordt. Dat kan namelijk; je bereikt het met onderstaande combinatie.

- firefox.jpg (43.21 KiB) 1568 keer bekeken
Die kun je echter ook weer wijzigen door in firefox rechtsboven te klikken en te kiezen voor 'opties':

- firefox2.jpg (19.48 KiB) 1568 keer bekeken
En vervolgens voor 'toepassingen', en daarbinnen de ZIP opzoeken.

- firefox3.jpg (30.42 KiB) 1568 keer bekeken
Wat je gedaan hebt komt blijkbaar niet veel voor en zijn we (althans ik) nog niet eerder tegengekomen op het forum. En dat maakt dat het ook qua oplossingssuggesties een doodlopende weg in gaat (om maar in navigatie-termen te blijven).
We blijven maar dezelfde oplossing herhalen, waar jij vervolgens niets mee kunt. Als beantwoorder hebben we dan soms het gevoel dat de vraagsteller niet goed leest; dat was hier ten onrechte. Javawa had denk ik als eerste in de smiezen waar 't 'm in zat..
Maaarrrr... ook al wordt zo'n dialoog soms wat moedeloos: het is mooi als er dan toch een antwoord uit voort komt. Je was dan (misschien) de eerste met dit probleem; je zult vast niet de laatste zijn; en bij de volgende zullen we oplossing sneller in beeld hebben