En als je "Nee" zou antwoorden op de vraag of je er een volledige rondrit van wil maken? Dan ben je toch gelijk van het probleem van samenvallend begin- en eindpunt af, of zie ik het nu te simpel?Dingeman schreef: ↑6 jul 2020 11:50....
Nu het volgende, als je deze route dan gaat opslaan krijg je tevoren de volgende mededeling te lezen: "Het begin en het eindpunt liggen dicht bij elkaar maar het is NET geen rondrit, zullen we er een rondrit van maken?" Je hebt dan de mogelijkheid om op "Ja" of "Nee" te drukken. Uiteraard druk je dan op "Ja" en je hebt een "Rondrit". Nog even een herkenbare naam geven en "klaar is Kees". Als je route daarna bekijkt in deze FietsApp heeft deze van het begin en eindpunt één "Routepunt" gemaakt. Tot zover.
.....
Als ik zelf een track maak 'uit en thuis' dan zorg ik altijd dat het eindpunt zo'n 200m van het startpunt ligt. Nooit problemen met routeren (een Edge maakt er een koers van met - indien gewenst - afslagaanwijzingen). Als het een route moet zijn (b.v. outdoor toestellen), dan geldt hetzelfde voor de route die je maakt.