Basecamp onder windows 11

De opvolger van Mapsource
Frans1954
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Re: Basecamp onder windows 11

Bericht door Frans1954 »

Dank voor je supersnelle reactie. Maar dit had ik al eerder gedaan en heeft niet het gewenste resultaat. Ik vermoed dat er iets mis is tussen windows 11 en Basecamp. ik heb Basecamp al opnieuw geïnstalleerd maar ook dat maakt niets uit
Oregon 700, Zumo 396, Vittorio, Sensa, Triumph Tiger955i, Triumph Bonneville 750, Matchless G3L

Frank
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Bericht door Frank »

Je hebt de extensie .gpx nu gekoppeld met het installatieprogramma van Basecamp! Wijzig dit naar het Basecamp programma zelf en het werkt weer als vanouds.
Groeten,
Frank

BMW F800GT/Zumo XT/GPSmap 62s/ Edge 830/VivoActive 3/Venu SQ

Frans1954
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Bericht door Frans1954 »

Hoi, dat klopt. waarschijnlijk in mijn ongeduld het verkeerde programma geselecteerd. Alles werkt nu naar behoren. Dank voor de reacties
Oregon 700, Zumo 396, Vittorio, Sensa, Triumph Tiger955i, Triumph Bonneville 750, Matchless G3L

Bowy

Bericht door Bowy »

Heb ook Garmin Bacecamp op de PC staan maar de oude routes kent die niet meer steeds een foutmelding {Setup wijzigen} hoe kan ik deze samen voegen. En oude route's weer kan gebruiken.

guzzi vero

Bericht door guzzi vero »

Oude routes? Welk bestandstype?
Waren die routes vroeger gekoppeld aan Mapsource? Dan dien je deze nu te koppelen aan BC (verkenner openen - rechts klikken op eender welk gdb en gpx bestand - openen met - BC app kiezen en vinkje bij doe dit met alle gdb/gpx bestanden.
Persoonlijk open ik nooit direct een route maar maak eerst de juiste map en lijst aan in BC en importeer ze daar dan in. Zo staat ze onmiddellijk goed in mijn BC bibliotheek.
BMW R1200RT en nog wat andere meuk - Zumo 590 - SP2820

Plaats reactie

Terug naar “Garmin Basecamp voor Windows”