Verplicht registreren op het forum...

De GPS-Stamkroeg "in de ban van HET DING" is er speciaal voor minder- en totaal-niet-serieuze GPS-babbel.
Have fun!
Cornel
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Bericht door Cornel »

RonGS schreef:
Die was tot voor kort gewoon sinds begin 2005 een Waypoint-relatie met sterretjes, doch heeft na de rode kaart de status Gast gekregen.
Heb gemerkt dat eerdere topics die ik heb geopend, ook de term...Gast staat, hoe kan dat!? :shock:

Bij het laatste topic, staat gewoon weer mijn naam, zal wel een software fout zijn van het forum. :oops:

http://forum.gps.nl/viewtopic.php?t=9960
Legend HCx (op de fiets). GPS map 60Cx of Colorado 300/400 komt er aan.

Anne
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Contacteer:

Bericht door Anne »

tja links naar andere sites....... maare ik zie gewoon waypoint relatie

blue thunder
Contacteer:

Bericht door blue thunder »

RonGS schreef: Die was tot voor kort gewoon sinds begin 2005 een Waypoint-relatie met sterretjes, doch heeft na de rode kaart de status Gast gekregen. Tis nooit zo geweest dat je anoniem kon posten hier.
Da's raar. Ik meen toch geregeld al eens een "gast" post tegen te komen. Of heeft dit dan te maken met het uitschakelen van de betrokken account? Ik heb zelf nooit gepost zonder eerst in te loggen. Maar da's omdat ik het gewoon niet gepast vind om van achter de gordijnen te praten :wink:

Als het idd zo is, lijkt er mij inderdaad geen probleem. Geregistreerde gebruikers zijn makkelijker op te sporen en aan te spreken. Zij moeten immers een geldig mail-adres opgeven om zichzelf te activeren.

Greetz,

BT

Plaats reactie

Terug naar “De GPS-Stamkroeg”