Alle Zumo's 550 verdienen het om ingekaderd te worden.FM schreef:een buitengewone Zumo550, die ik later zou inkaderen.

Alle Zumo's 550 verdienen het om ingekaderd te worden.FM schreef:een buitengewone Zumo550, die ik later zou inkaderen.
Mr. M schreef:De route loopt netjes over de weg in Google Maps (Tyre) en is daar ook 109 km. Geen rare zaken als dubbele lijnen of zo.
Geen rare zaken en idd startpunt op P en in het midden zoals Hans aangaf, eentje op het strand.
Hij zou dus ook maar door een TomTom-er gemaakt kunnen zijn.
Mij lijkt uit deze uitspraak toch dat Ronkawa de route zelf gemaakt heeft, en hij zal dus wel weten of ze in Tyre, Mapsource dan wel Basecamp gemaakt is ?ronkawa schreef:... Ik heb geen problemen met het maken van een route, en als ik een route maak heeft dat op dat moment niets te maken met een verkeerde kaart. De route wordt berekend en als ik ergens rijd zal die route mij de goede weg in sturen.
Lijkt me duidelijk toch?ronkawa schreef:deze route is gemaakt in mapsource
Mr. M schreef:De route loopt netjes over de weg in Google Maps (Tyre) en is daar ook 109 km. Geen rare zaken als dubbele lijnen of zo.
Geen rare zaken en idd startpunt op P en in het midden zoals Hans aangaf, eentje op het strand.
Hij zou dus ook maar door een TomTom-er gemaakt kunnen zijn.
Laten jullie je voor het lapje houden ofzo?STXrider schreef:Mr. M schreef:De route loopt netjes over de weg in Google Maps (Tyre) en is daar ook 109 km. Geen rare zaken als dubbele lijnen of zo.
Hij zou dus ook maar door een TomTom-er gemaakt kunnen zijn.hey dat is een goede.
Want wij gaan er hier steeds vanuit dat de route in een programma van Garmin gemaakt is........