Ik wil ook even update van de stand van zaken geven :
Een dik jaar geleden had ik een ticket gemaakt bij de Tomtom helpdesk over de connectieproblemen iphone --> internet met de mydrive app... ik dacht dat ze ermee bezig waren ....maar dat bleek gesloten zonder oplossing.
Dan maar een nieuw ticket aangemaakt met de links naar dat van vorig jaar enz.... Ik zit hier nu al weken over en weer te mailen met de helpdesk , en m'n contactpersoon (eerstelijns) is heel behulpzaam en vriendelijk. En zeker van goede wil.

Maar telkens als het naar de tweedelijns-support gaat komt een mail terug dat ik moet resetten , alle verbindingen met de 550 wissen en opnieuw instellen, Iphone upgraden (13.4.5 zou de oplossing zijn ... maar is nog slechter) , my drive app wissen en opnieuw uit de Appstore halen (die recenties daar .... 2 op 5 en als firma tomtom zou ik niet blij zijn met al die 'reklame') enz enz
Allez ....Dezelfde shit , die ze vorig jaar ook al eens stuurden , en waar ze me toen uren mee bezig gehouden hebben. Want het hele netwerk resetten van de smartphone , dat is snel gezegd maar tegen dat alles terug verbonden is.....
Om een lang verhaal kort te maken : ze doen alsof ze niet weten waarover het gaat..... ze willen het niet weten.... of ze weten het echt niet. Maar verder dan standaard mails komen ze niet. Shame on you Tomtom.
Ik vrees dat er niks van gaat komen , en dat we het moeten vergeten! En verder de 'persoonlijke hotspot' blijven gebruiken. Dat niet alles werkt dan , en de andere nadelen , moeten we er dan maar bij nemen vrees ik. De basis werkt maar dan had ik evengoed m'n 400 kunnen houden , die kon de basis ook al.