Tunnel in en uit en dan??

De GPS-Stamkroeg "in de ban van HET DING" is er speciaal voor minder- en totaal-niet-serieuze GPS-babbel.
Have fun!
Plaats reactie
BlackBjoel

Tunnel in en uit en dan??

Bericht door BlackBjoel »

4.500 km perfect gereden met mijn Quest op vakantie in Italië. Ik heb er zelfs mee gewandeld. Prima. Af en toe gebeurden er wel aparte dingen. Bijvoorbeeld onderweg naar huis in Zwitserland, tunnel in en uit, kreeg ik zelfs te horen: "Rijd 124 km dan verlaat veerpont" Prachtig toch? Ik weet nu ook dat de Gotthard pas +/- 2100 meter hoog is want, ja 3d is 3d. Prachtig speelgoed. Ik heb toch veel plezier van dit apparaatje dat ik voor dik 400 euro in D'land kocht. Ik snap niet dat mensen 1500 euro of meer uitgeven aan een Garmin. OK, moet iedereen zelf weten, maar de mogelijkheden van de Quest vind ik ruim meer dan ik feitelijk nodig heb.

Wilde ik jullie gewoon even laten weten.

Gr,

BB

MrSuzuki
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Bericht door MrSuzuki »

Ok. Dank voor de mededeling.

Rins Blonk
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Bericht door Rins Blonk »

Natuurlijk doet een Quest het prima (en kost hij een stuk minder) maar ik denk dat hij het bij mij op de motor en in de regen het ook veel minder lang volhoudt dan m'n 2720 :wink:

Jacob_Bax
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Contacteer:

Bericht door Jacob_Bax »

Rins Blonk schreef:Natuurlijk doet een Quest het prima (en kost hij een stuk minder) maar ik denk dat hij het bij mij op de motor en in de regen het ook veel minder lang volhoudt dan m'n 2720 :wink:
Waarom zou hij het niet langer volhouden dan de 2720?
De IP klasse is het zelfde.
Garmin GPS12, GPSmap 60CSx, eMap, GPSmap 78s, 2xStreetpilot III colormap Streetpilot 2610, Virb, Virb Ultra 30,
OSM
Het licht aan het eind van de tunnel kan ook de trein zijn.

Paul Mizee
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Bericht door Paul Mizee »

Rins Blonk schreef:Natuurlijk doet een Quest het prima (en kost hij een stuk minder) maar ik denk dat hij het bij mij op de motor en in de regen het ook veel minder lang volhoudt dan m'n 2720 :wink:
Eens zien wie de langste adem heeft op de motor en in de regen, de piloot of de navigator?

Motorijden in de regen? (tenzij niet gepland natuurlijk) ben je dan nog steeds liefhebber/hobby-ist? Of..............erger? :roll: :wink:
Ab origine ad locum navigatum est.
Navigeren is van start naar doel

Groet
Paul 60 CSX

Rins Blonk
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Bericht door Rins Blonk »

Waarom zou hij het niet langer volhouden dan de 2720?
De IP klasse is het zelfde.
Je hebt helemaal gelijk :oops:
Ik ben in de war met de Nuvi (denk ik :? )
Eens zien wie de langste adem heeft op de motor en in de regen, de piloot of de navigator?

Motorijden in de regen? (tenzij niet gepland natuurlijk) ben je dan nog steeds liefhebber/hobby-ist? Of..............erger?
Ach, ik denk dat we het geen van twee ECHT leuk vinden in de regen, maar we hebben wel beide een goeie jas tegen de nattigheid :lol:

Grtn,

Rins

Plaats reactie

Terug naar “De GPS-Stamkroeg”