30.000 campings voor je navi (preview in GoogleEarth)

Er zijn, vooral voor de Garmin's op internet kaarten, Waypoints en Points of Interest te vinden van allerlei landen en zaken over de hele wereld. Dit thema is bedoeld om tips daarover uit te wisselen.
Archie
Berichten: 131
Lid geworden op: 17 feb 2007 19:46

Re: 30.000 campings voor je navi (preview in GoogleEarth)

Bericht door Archie »

Na een voorseizoen waarin kamperen vrijwel onmogelijk was, staan we nu voor een zomer waarin bijna alle Europese campinghouders u weer graag zullen zien verschijnen!

Mocht ook u er binnenkort op uit willen trekken met uw tent, caravan of camper, in eigen land of verder weg, neem dan aub even de laatste update van www.archiescampings.eu mee, waarin weer heel veel aanpassingen zijn aangebracht. Hou wel in de gaten dat door alle bijzondere omstandigheden niet alle informatie 100% correct zal zijn. Dit geldt met name bv. voor de openingstijden. Nog meer dan anders adviseer ik u dus kort voor aankomst even te bellen ter controle of u terecht kunt.

En als u iets ontdekt dat sowieso zou moeten worden aangepast in het bestand, stuur dan aub zo snel mogelijk even een mailtje!

Gebruikersavatar
e.vdwerf
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 2541
Lid geworden op: 13 sep 2008 12:17
Locatie: Dordrecht

Re: 30.000 campings voor je navi (preview in GoogleEarth)

Bericht door e.vdwerf »

Dag Archie.... of we ver komen dit jaar blijft even de vraag... maar de update staat er weer op 😀
Bedankt weer
Gr Egbert
Laatst gewijzigd door e.vdwerf op 26 jun 2020 18:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Etrex Vista HCX, 30 en Touch 35 op de Flyer T14 HighSpeed - Contributor Openstreetmap

sniekma
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 451
Lid geworden op: 4 mar 2009 17:10
Locatie: Maasbracht

Re: 30.000 campings voor je navi (preview in GoogleEarth)

Bericht door sniekma »

Dank je wel voor al die moeite.
Nüvi 350 Nüvi 2595 Drivesmart 55 Garmin Gpsmap60Csx Gpsmap66s Vivoactive 4s Vivoactive 4

Archie
Berichten: 131
Lid geworden op: 17 feb 2007 19:46

Re: 30.000 campings voor je navi (preview in GoogleEarth)

Bericht door Archie »

Een maand later dan gebruikelijk staat weer een update online van www.archiescampings.eu.

Velen hebben waarschijnlijk hun oorspronkelijke vakantieplannen het afgelopen jaar moeten wijzigen door de pandemie en kwamen misschien op andere plaatsen dan gebruikelijk.
Of dit de reden is dat ik nog meer feedback heb mogen ontvangen dan in andere jaren, weet ik niet, maar zeker voor diegenen die nog dit jaar gaan kamperen, is het zeker verstandig deze laatste update met veel veranderingen te downloaden en te installeren, maar natuurlijk ook voor iedereen die gewoon up to date wil blijven.

Mocht u zelf ook nog iets hebben ontdekt dat niet (helemaal) juist is en dit nog niet hebben gemeld, doe dit dan aub alsnog even!

Archie
Berichten: 131
Lid geworden op: 17 feb 2007 19:46

Re: 30.000 campings voor je navi (preview in GoogleEarth)

Bericht door Archie »

Aan het eind van een jaar waarin niets normaal leek te zijn, vindt u toch zoals altijd ook nu weer een update van de campinggegevens van www.archiescampings.eu.
Ondanks alles bevat deze update enorm veel nieuws, zo vindt u bijvoorbeeld het aanbod 2021 van de voordeelcampings voor de gebruikers van de Camping Card.

Ik wens u allen voor het jaar 2021 een geweldig campingjaar waarin we in goede gezondheid weer als vanouds van camping naar camping door heel Europa kunnen trekken.

Vriendelijke groeten,
Archie

Gebruikersavatar
mstuniek
Berichten: 52
Lid geworden op: 20 feb 2007 19:17
Locatie: voorne-putten

Re: 30.000 campings voor je navi (preview in GoogleEarth)

Bericht door mstuniek »

thx Archie en fijne feestdagen toegewenst.
Garmin Camper 660, Nuvi 3760T en Nuvi 360 Europa

Gebruikersavatar
e.vdwerf
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 2541
Lid geworden op: 13 sep 2008 12:17
Locatie: Dordrecht

Re: 30.000 campings voor je navi (preview in GoogleEarth)

Bericht door e.vdwerf »

Archie... De beste wensen ook ..
We gaan er maar van uit dat we komend jaar de database weer gaan gebruiken. Ze staan al weer op de garmin.
Egbert
Etrex Vista HCX, 30 en Touch 35 op de Flyer T14 HighSpeed - Contributor Openstreetmap

sniekma
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 451
Lid geworden op: 4 mar 2009 17:10
Locatie: Maasbracht

Re: 30.000 campings voor je navi (preview in GoogleEarth)

Bericht door sniekma »

Archie, dank voor de moeite.
Fijnefeestdagen en de beste wensen
Nüvi 350 Nüvi 2595 Drivesmart 55 Garmin Gpsmap60Csx Gpsmap66s Vivoactive 4s Vivoactive 4

Archie
Berichten: 131
Lid geworden op: 17 feb 2007 19:46

Re: 30.000 campings voor je navi (preview in GoogleEarth)

Bericht door Archie »

Ook zo benieuwd of we er dit jaar er weer op kunnen uittrekken? En zo ja, wanneer en waar?
Om op alles voorbereid te zijn, is het natuurlijk verstandig om alvast je navigatiesysteem even te voorzien van de laatste campinggegevens van www.archiescampings.eu.
Je zult zien dat er weer een enorm aantal aanpassingen te vinden zijn.

Hou er aub wel rekening mee dat heel veel campings in verband met de pandemie de normale openingstijden hebben aangepast.
Controleer dus altijd even vooraf of je op de camping van je keus ook echt terecht kunt!

Archie
Berichten: 131
Lid geworden op: 17 feb 2007 19:46

Re: 34.000 campings voor je navi (preview in GoogleEarth)

Bericht door Archie »

Ook zin om binnenkort de tent weer van zolder of de caravan uit de stalling te halen?
Haal dan wel even de laatste update van www.archiecampings.eu binnen om weer helemaal op de hoogte te zijn van alle veranderingen.
Voor de gebruikers van de Nederlandse versie van de website deze keer een extraatje voor diegenen die graag campings bezoeken die zijn aangesloten bij de Stichting Vrije Recreatie (SVR).
In de update zijn de openingsdata van duizenden campings toegevoegd of gecontroleerd. Let er echter wel op dat door de pandemie deze tijden kunnen afwijken!

Archie
Berichten: 131
Lid geworden op: 17 feb 2007 19:46

Re: 30.000 campings voor je navi (preview in GoogleEarth)

Bericht door Archie »

Sorry, in de link is een typefoutje geslopen.
De juiste link moet www.archiescampings.eu zijn.

Gebruikersavatar
e.vdwerf
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 2541
Lid geworden op: 13 sep 2008 12:17
Locatie: Dordrecht

Re: 30.000 campings voor je navi (preview in GoogleEarth)

Bericht door e.vdwerf »

Foutje of niet.. Ik ga het campingbestand hoop ik weer gebruiken komende zomer.
Archie bedankt..
Groet
Egbert
Etrex Vista HCX, 30 en Touch 35 op de Flyer T14 HighSpeed - Contributor Openstreetmap

Archie
Berichten: 131
Lid geworden op: 17 feb 2007 19:46

Re: 30.000 campings voor je navi (preview in GoogleEarth)

Bericht door Archie »

Met de vakanties voor de deur en het coronavirus op de terugtocht verwacht ik dat we deze zomer weer massaal zullen gaan kamperen of in eigen land of verder weg.

Mocht u daarbij gebruikmaken van www.archiescampings.eu dan moet ik u dringend adviseren deze laatste update voor de zomer even te downloaden en te installeren op uw navigatie, want zoals eigenlijk iedere keer zijn er weer ontzettend veel gegevens aangepast. (Lees aub ook even de nieuwstekst op de website!)

Let er wel op dat de openingsdata niet altijd betrouwbaar en actueel zijn, nu nog meer dan ooit vanwege eventuele coronabeperkingen. Een telefoontje of mailtje vooraf naar uw bestemming vooraf kan teleurstelling voorkomen.

Fijne vakantie iedereen!

Archie
Berichten: 131
Lid geworden op: 17 feb 2007 19:46

Re: 30.000 campings voor je navi (preview in GoogleEarth)

Bericht door Archie »

Hartelijk dank aan iedereen die in de afgelopen maanden de moeite heeft genomen om ons gezamenlijk campingbestand up to date te houden door even een berichtje te sturen!

Zoals was te verwachten hebben nogal wat vooral kleine campings tijdens de coronacrisis de poorten definitief gesloten. Tot mijn verrassing zijn er echter ook nieuwe campings bijgekomen, waardoor het totale bestand maar heel erg weinig is gekrompen. Maar let op, het aantal wijzigingen en aanvullingen is aanzienlijk, dus vertrouw niet volledig op eerdere downloads.

Ontdekt u ook iets dat niet meer klopt, meldt het aub even via het contactformulier dat op de website www.archiescampings.eu is te vinden of meldt het direct vanuit de app, want Archiescampings is er niet alleen voor, maar ook door kampeerders!

Gebruikersavatar
e.vdwerf
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 2541
Lid geworden op: 13 sep 2008 12:17
Locatie: Dordrecht

Re: 30.000 campings voor je navi (preview in GoogleEarth)

Bericht door e.vdwerf »

Dag Archies .. dank voor de updates...

Maar waarom krijg ik een GPX bestand bij download? Ik wil de garminversie.

Op mijn computer krijg ik het niet gedownload omdat ik een foutmelding krijg .. Bronbestand nier herkend..

Op een oudere computer gaat het nog wel.. Na installatie met POI loader krijg ik alles dubbel te zien in de lijst.. Op beide gps-en

Wat doe ik verkeerd?


Edit.. Vorige downloads hadden een csv formaat .. Nu gpx?

Gr Egbert
Etrex Vista HCX, 30 en Touch 35 op de Flyer T14 HighSpeed - Contributor Openstreetmap

Plaats reactie

Terug naar “Kaarten, waypointbestanden en Points of Interest, Google Earth”