Quest 1 en City Navigator V9

Ook al zijn ze een jaartje ouder: nog steeds vele gebruikers!
Gebruikersavatar
jervig
Berichten: 270
Lid geworden op: 14 dec 2008 19:43
Locatie: NL Oosterwold en PL Rudzica
Contacteer:

Bericht door jervig »

bsquare101 schreef:
elsinga schreef:Als je geen CN 2009 OT DVD meer kunt krijgen, maar nog wel een unlock code, dan zou ik het geen probleem vinden om een kopietje van de DVD ter beschikking te stellen. Mag officieel niet, een DVD kopieeren, maar het is de unlock code die telt tenslotte.
Het antwoord van Garmin op het verzoek alsnog een unlock code te verstrekken (eventueel met DVD):

......... We then release NT mapping this was a lot smaller and contained a lot more information likefull postal code search, we now do not release updates in the older version of mapping as the units are now discontinued.

Daar wordt je dus vrolijk van. Elke 5 jaar weer aan de kassa staan voor een nieuw apparaat? :evil:

Overigens wat een onbegrijpelijke discussie staat hier boven over een Quest en Citynavigator kaarten
Ik ben het met je eens dat, met name door mijn toedoen, we wat zijn afgedwaald maar onbegrijpelijk?
Jij bent duidelijk teleurgesteld in het feit dat je niet meer kunt updaten.
Nou koop jij misschien lachend een nieuw apparaat, een ander slaat misschien een andere weg in dat is alles wat ik er mee wou zeggen.

Groetjes,

Jeroen
Vroeger: Oregon 550 T, 2x 760 camper/ nRoute op Asus (XP SP3) met SSD, VIRB-elite. Nu: Tread overland XL Thuis: Windows 10 prof.

bsquare101
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 26
Lid geworden op: 2 mei 2006 11:20

Bericht door bsquare101 »

Gelukkig meldde zich iemand die nog een originele DVD met unlock had. :lol: update gelukt :o

Plaats reactie

Terug naar “Streetpilots, Quest, iQue, GPS-V”