Even een puur hypothetische vraag voor de maandag avond.
Stel ik zou mijn GPS niet in Notter gekocht hebben, en ik betaal braaf €45 om een "Waypoint Relatie" te worden.
Als ik nou over een paar maanden mijn 2e GPS wel in Notter zou kopen, krijg ik dan €45 korting op mijn GPS.
Iemand die geen 'waypoint relatie status' heeft kan die 'kopen'. Een optie die we slechts toegevoegd hebben om onderscheid t.o.v. de concurrent te benadrukken. Ook after-sales is immers geld waar.
Vrij arbitrair hebben we daar een bedrag van 45 euro per jaar aan gehangen.
We zien overigen liever niet dat men dit betaalt; liever dan men het toestel meteen bij ons koopt.
Maar goede suggestie: yzf: indien in datzelfde jaar alsnog een toestel aangeschaft 45 euro korting. En nee: je krijgt geen 45 euro korting als je een tweede toestel in Notter koopt Dan kunnen we geen rondje meer geven...
Hehehe! Stel je voor... iedereen die ooit iets in Notter heeft gekocht korting gaan geven... Nee, veel te veel tevreden klanten, dan kan Hans straks geen koffie meer aanbieden.
Ik denk trouwens dat de meeste mensen niet in Notter komen voor de laagste prijs (die ze toch al garanderen qua NL import), maar voor de geweldige service. En dan is 45 euro eigenlijk erg weinig... voor dat geld krijg je normaal gesproken niet zoveel service. Voor dat geld mag je net 3 maanden extra garantie kopen bij de plaatselijke witgoedzaak. Krijg je de service dat je 1 CD mag kopen bij de vrijplatensjop. waar vindt je nog zoveel moois voor zo weinig?
/me draaft een beetje door... dat krijg je op een maandagavond met dit soort vragen, ga je schamen Yzf1kr!
Supportvragen graag in het forum, niet per PM of e-mail!
Robert Elsinga =8- ) - (ex) GPS-V, Quest 1, Zumo 660, Montana 650t
(part-time Waypoint adviseur per 1 maart 2010)
Ben daar al eens eerder geweest voor een RAM-mount voor mijn 60C, maar wil geen 9 euro per stuk voor sterretje onder mijn naam betalen.
Dus dan maar versneld een andere GPS
Als het weer wat beter (lees warmer) is dan kom ik samen met mijn broer Jan (die een SPIII bij Notter gekocht heeft jaren geleden) naar Notter. Hij heeft een RAM-dinges nodig voor zijn SPIII voor zijn Suzuki Burgman scooter.
Eindelijk komt het er toch van om naar Notter te gaan, had verleden jaar al eens willen komen, maar ja, het is niet naast de deur hè.
Nee, voor mij is dat ook een aardig eindje rijden. Maar na aankoop van de GPS V aan de Schapendijk bij Jose, heb ik mijn Quest opgehaald in de nieuwe vestiging. En toen iedereen de hand kunnen schudden. Was erg gezellig (ik geloof dat ik de geplande aanwezigheid met 300% heb overschreden ) en een mooi pand ook nog.
Supportvragen graag in het forum, niet per PM of e-mail!
Robert Elsinga =8- ) - (ex) GPS-V, Quest 1, Zumo 660, Montana 650t
(part-time Waypoint adviseur per 1 maart 2010)
Het is dan verstandig wanneer je 's ochtends eerst even belt, ik weet namelijk niet zeker of de Quest voorradig is, de 2610 is geen probleem, tenminste als je gelijk wat mee wilt nemen, een demonstratie kan natuurlijk altijd.