Een GPS houder voor de ruiter, welk zadel gebruikt u?

Ook steeds vaker ruiter-routes via GPS
Plaats reactie
Gebruikersavatar
papillonphoto
Berichten: 32
Lid geworden op: 23 jun 2009 16:14
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Een GPS houder voor de ruiter, welk zadel gebruikt u?

Bericht door papillonphoto »

Ik ben al een tijdje bezig met het beantwoorden van uw vraag: " waar laat ik mijn GPS als ik op het paard zit?" en ik heb een erg mooie oplossing gevonden (al zeg ik het zelf).

Voor de uitvoering ben ik nu op zoek naar wat mensen die me kunnen helpen, maar allereerst de vraag: wat voor zadel gebruikt u? een Western zadel? of een dressuur zadel?

Met uw antwoorden op deze vraag kan ik kijken of mijn idee ook daadwerkelijk gebruikers heeft.

Alvast hartelijk dank voor de medewerking, Eric.

Kala
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 jun 2014 11:28

Re: Een GPS houder voor de ruiter, welk zadel gebruikt u?

Bericht door Kala »

Dag Eric,

Ik denk dat ik ook een mooie oplossing gevonden heb. Ik wil namelijk mijn GPS niet aan mijn paard vast hebben, dus ook niet op het zadel. Als ik eraf val, kom ikzelf namelijk niet meer thuis... Ik heb gekozen voor een been tas. Op deze manier klappert het niet (wat het in een rugzak of om de nek wel doet) en kan ik ook mijn telefoon, ID en pinpas meenemen. Ik hoef eigenlijk alleen te weten waar thuis is.

Desalniettemin ben ik wel nieuwsgierig naar uw oplossing. Ik heb zelf een Stübben dressuurzadel.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery. Today is a gift, thats why it's called 'the present'.

Plaats reactie

Terug naar “Bij het paardrijden”