Monterra scherminstellingen shortcut?

Het Android-gebaseerde outdoor toestel
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Winsem
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 189
Lid geworden op: 8 okt 2010 23:14

Monterra scherminstellingen shortcut?

Bericht door Winsem »

Weet iemand of er in de Monterra ook een shortcut zit of is aan te maken voor de scherminstellingen? Zoals in bv de Oregon, tijdens het rijden (fiets!) in een paar tikken van een kaartweergave naar de instellingen voor slaapstand en Time-out van het scherm.
Op de Oregon gebruik ik dit wel eens als de batterijen leeg beginnen te raken: dan zet ik het scherm op 15 sec. Bij de Monterra is het echt een kwestie van stoppen en nu:
Instellingen/Systeeminstellingen/scrollen/Weergave/Time-out.

Kan dit dus ook in een shortcut op een van de beginschermen? Een Android-feature wellicht?
Nüvi 250W, Oregon 700, TopoGPS op smartphone, GPSMAP 66sr

Gebruikersavatar
splashy
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 5252
Lid geworden op: 28 mar 2008 20:12

Re: Monterra scherminstellingen shortcut?

Bericht door splashy »

Android heeft geen shortcuts voor zover ik weet.

Op een 'normale' android zou je het scherm naar beneden scrollen en de intensiteit kunnen veranderen met de slider, of bij tandwiel, display, set time 15 sec.
Als je Gps niet doet wat jij wil, verander dan niet meerdere dingen tegelijk.
Niet je Gps formatteren!!! Zorg dat je altijd een backup van je Gps hebt
GPS75 (1993), 12XL, Nuvi 3760, Oregon 600, Sam. Galaxy S4 S5, Samsung Tab P7500 3G

herlek
Berichten: 22
Lid geworden op: 27 jan 2014 18:52

Re: Monterra scherminstellingen shortcut?

Bericht door herlek »

Er bestaat wel een widget die je op je scherm kan zetten, waar men verschillende zaken kan aan en uit zetten zoals gps, wifi ... en de schermverlichting. Deze staat in 3 standen erop : volledig uit, gedeeltelijke intensiteit en volledige intensiteit. Maar je moet wel even uit uw kaart gaan naar de widget en daar op het lampje tikken.

Plaats reactie

Terug naar “Garmin Monterra”