SP 2610
Geplaatst: 23 jun 2005 20:00
Het begin een beetje een saaie rubriek te worden. Allemaal mensen die een GPS hebben gekocht bij Waypoint en daar reuze enthousiast over zijn. En helaas.... ik behoor daar ook toe. Eind april voor informatie es langs gereden bij hen, en ze hebben me overtuigd. Ik heb diezelfde middag nog één gekocht die keurig de volgende dag thuis bezorgd werd. De montage op de motor BMW1150GS was een kleinigheid. En de routes die ik heb gereden met onze club begin mei klopten allemaal. Als er iets fout ging dan was ik de oorzaak omdat ik Bep niet geloofde. Na een paar keer tegen je zelf opgelopen te zijn ervaar je dat GPS net zo iets als mijn geloof: gewoon geloven en niet twijfelen. Maarja .... als ze je een industrieterrein op stuurt denk je dat komt niet goed, maar aan het einde van het saaie terrein begint een prachtig landweggetje die overgaat in een schitterende dijkweg. Had ik nooit gevonden zonder haar.
Een maand later tijdens onze vakantie in Italie van het zelfde laken een pak. Perfecte gidsing zonder fouten.
Fijn en nauwkeurig zijn ook de geschatte aankomst tijden. Verder vind ik het een apparaat dat zo gebruiksvriendelijk is dat hij, sorry zij, bijna zonder gebruiksaanwijzing te gebruiken is.
Zijn er dan helemaal geen op of aanmerkingen? Of vragen: ja toch wel:
* Bep heeft een zeer slecht ontvangst in mijn auto met voorruitverwarming, ik moet nu nog es proberen hoe de externe antenne via zonneraam werkt. Is er niet een plakantenne die zo'n losse kabel in de auto voorkomt?
* Wanneer je via FIND om benzinestations vraagt, krijg je keurig een lijst, alleen is ook te zien welke er zit aan de weg waarop ik rij en over hoeveel km. Immers ik heb niet veel zin om van de snelweg af te gaan en geleid te worden naar een gesloten dorpspomp.
* Als ik eens de functie Find toepas, heb ik het idee dat de gevraaagde/gevonden items blijven staan. Dus dan wordt het beeld vol met benzinepompen, hotels etc. Is zo'n opgevraagde actie te cleanen??
* Tijdens de vakantie heb ik hoewel Mapsource sprak over 'campgrounds' en 'lodges' deze functie gemist in de SP2160. Onduielijk voor mij of ik voor Europa deze functie via hun site kan downloaden.
* Tot slot ben ik nu nog opzoek naar een helm waar e.e.a. in geintergreerd zit. Een los oortje met kabeltje gaat, maar op de lange duur wordt mijn oorschelp toch rood. Wie heeft een voorstel of idee.
Kortom, ik ben tevreden. Helaas ik kan er ook niets aan doen, het is gewoon een goed apparaat van een klantvriendelijke firma.
Klaas
Een maand later tijdens onze vakantie in Italie van het zelfde laken een pak. Perfecte gidsing zonder fouten.
Fijn en nauwkeurig zijn ook de geschatte aankomst tijden. Verder vind ik het een apparaat dat zo gebruiksvriendelijk is dat hij, sorry zij, bijna zonder gebruiksaanwijzing te gebruiken is.
Zijn er dan helemaal geen op of aanmerkingen? Of vragen: ja toch wel:
* Bep heeft een zeer slecht ontvangst in mijn auto met voorruitverwarming, ik moet nu nog es proberen hoe de externe antenne via zonneraam werkt. Is er niet een plakantenne die zo'n losse kabel in de auto voorkomt?
* Wanneer je via FIND om benzinestations vraagt, krijg je keurig een lijst, alleen is ook te zien welke er zit aan de weg waarop ik rij en over hoeveel km. Immers ik heb niet veel zin om van de snelweg af te gaan en geleid te worden naar een gesloten dorpspomp.
* Als ik eens de functie Find toepas, heb ik het idee dat de gevraaagde/gevonden items blijven staan. Dus dan wordt het beeld vol met benzinepompen, hotels etc. Is zo'n opgevraagde actie te cleanen??
* Tijdens de vakantie heb ik hoewel Mapsource sprak over 'campgrounds' en 'lodges' deze functie gemist in de SP2160. Onduielijk voor mij of ik voor Europa deze functie via hun site kan downloaden.
* Tot slot ben ik nu nog opzoek naar een helm waar e.e.a. in geintergreerd zit. Een los oortje met kabeltje gaat, maar op de lange duur wordt mijn oorschelp toch rood. Wie heeft een voorstel of idee.
Kortom, ik ben tevreden. Helaas ik kan er ook niets aan doen, het is gewoon een goed apparaat van een klantvriendelijke firma.
Klaas