Route in Zumo660

Tracks/routes van en voor motor- of autotochten

Moderator: GPStracks

Plaats reactie
Wimpy
Berichten: 32
Lid geworden op: 13 mar 2015 19:21

Route in Zumo660

Bericht door Wimpy »

Heb het probleem met de Zumo dat als hij teveel waypoints heeft dat de Zumo de route niet accepteert. Nu weet ik inmiddels dat dit is op te lossen door de meldingen van de waypoints achterwege te laten, maar dat wil ik juist niet.

Ik wil graag een route plannen (met Tyre of BaseCamp) waarbij hij/zij me dus verteld dat er een tussenpunt is, maar wel zodat de Zumo de route ook aan kan. Is dit toch op de 1 of andere manier mogelijk? Zelfs de nieuwere Zumo 3xx serie zou dit niet aankunnen heb ik gelezen.
KTM 690 Enduro R
Kawasaki KLX650c
Kawasaki Zephyr 750

Garmin Monterra

Wimpy
Berichten: 32
Lid geworden op: 13 mar 2015 19:21

Re: Route in Zumo660

Bericht door Wimpy »

Heb nu een route gemaakt in BaseCamp m.b.v de "nieuwe-route" knop en heb zo 105 via punten om mee te testen. Nu heb ik de "geef melding" aanstaan en nu neem de Zumo hem wel aan en krijg ik dus ook de melding die ik graag wilde. De via punten kan ik een eigen naam geven,dus krijg ook netjes boven in beeld te zien wat er op dat punt is te zien.

Kan ik hiermee onderweg problemen krijgen of gaat het nu gewoon net zo als ook met de waypoints?
KTM 690 Enduro R
Kawasaki KLX650c
Kawasaki Zephyr 750

Garmin Monterra

duccer
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 992
Lid geworden op: 4 apr 2006 21:54
Locatie: Elsloo

Re: Route in Zumo660

Bericht door duccer »

Toch een vraag, hoe lang is jouw route? Want meer als 100 bezienswaardigheden in een route is erg veel. Voeg de route eens toe als bijlage.
Ducati Multistrada Enduro 1200 met Zumo 660 en echtgenote volgt op een Monster 796

Wimpy
Berichten: 32
Lid geworden op: 13 mar 2015 19:21

Re: Route in Zumo660

Bericht door Wimpy »

Naja het is gewoon ff een snelle route opgezet in BaseCamp om te zien of ik het voorelkaar kon krijgen om de route toch helemaal in de Zumo te krijgen met meerdere bezienswaardigheden en ook daarbij een melding te krijgen.
Mijn route dit jaar door Duitsland heb ik moeten opsplitsen in 2 delen omdat de Zumo de waypoints niet aan kon. Ik combineer de route met geocaching, daarom zoveel "bezienswaardigheden" ;)
De snel gemaakte testroute is 55.6km lang en heeft precies 115 via punten. Zoals gezegd, het is gewoon een testje voor een misschien volgend jaar langere route.

Hier de route:
https://www.dropbox.com/s/jf4qywh6lt1pk ... e.gpx?dl=0
KTM 690 Enduro R
Kawasaki KLX650c
Kawasaki Zephyr 750

Garmin Monterra

duccer
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 992
Lid geworden op: 4 apr 2006 21:54
Locatie: Elsloo

Re: Route in Zumo660

Bericht door duccer »

Route bekeken, maar misschien zit ik fout of begrijp ik het niet helemaal.

Gaan we nu op de motor naar schuilplaatsen langs de weg zoeken? :roll:
Ducati Multistrada Enduro 1200 met Zumo 660 en echtgenote volgt op een Monster 796

Wimpy
Berichten: 32
Lid geworden op: 13 mar 2015 19:21

Re: Route in Zumo660

Bericht door Wimpy »

Schuilplaatsen? Ik denk dat je niet weet wat geocaching is haha.
Meer info:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Geocaching

Daarom dus de wat veel viapunten, de melding gebruik ik dan zodat ik weet dat er een cache in de buurt is ;)

Die 115 via punten in de route van 55km is sterk overdreven, maar ik wilde dus gewoon ff snel een route maken om te zien of het werkt zoals ik dat graag wil en of de Zumo ermee overweg kan.
KTM 690 Enduro R
Kawasaki KLX650c
Kawasaki Zephyr 750

Garmin Monterra

Plaats reactie

Terug naar “Motor & auto”